شهردار منطقه 19 گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بوستان بزرگ ولایت با اجرای برنامه های شاد و زنده از میهمانان خدا میزبانی می کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس رضا نثاری در رابطه با این خبر گفت: به همین مناسبت علاوه بر برگزاری برنامه های زنده از جمله تواشیح، گروه های هنری، برنامه ویژه کودکان، سخنرانی کوتاه دینی و اخلاقی، نمایشگاه قرآنی و  معرفی نخبگان قرآنی، ویژه برنامه های قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: برپایی غرفه اطلس قرآنی، نمایشگاه تجسمی سبک زندگی، خانه کودک قرآنی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، معرفی 114 سوره قرآن کریم و معرفی انبیاء در قرآن بصورت نقالی ویژه برنامه های قرآن و عترت هستند که در طول ایام ماه مبارک اجرا می شود.

نثاری از برگزاری جشنواره موسیقی سنتی استان های خراسان رضوی، لرستان و آذربایجان خبرداد و گفت: این برنامه با هدف بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان تدارک دیده شده ضمن اینکه غرفه های ویژه ای نیز جهت ارائه سوغات و صنایع استان ها  و اقوام ایرانی با هدف بهره برداری و آشنایی شهروندان با هنرهای دستی کشورمان ایجاد می شود.

وی افزود: چایخانه سنتی، برپایی سیاه چادر های استان خراسان رضوی، لرستان و آذربایجان، غرفه واجب فراموش شده درخصوص امر به معروف و نهی از منکر، غرفه تخصصی عفاف و حجاب و ارائه خدمات سلامت شامل تست قند و فشار خون، مشاوره های روانشناسی و تغذیه سالم از دیگر برنامه های فرهنگی است که طی ماه مبارک در بوستان ولایت به شهروندان تهرانی ارائه می شود.

شهردار منطقه 19 خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه افطار تا سحر مسابقات ورزشی نیز تدارک دیده شده که ویژه آقایان و بانوان در این بوستان برگزار و از برندگان تقدیر می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ولایت ، سحر ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار