مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اجرای دولت الكترونیك برای افزایش رضایتمندی مردم ضروری است ، هیچ ائتلاف رسمی میان عارف و خاتمی عملیاتی نشده است/ تاکید عارف بر ارائه لیست مشترک میان دولت و اصلاح‌طلبان ، استانبول ننگ تل‌آویو را به خود دید/ رژه همجنسگرایان در ترکیه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان چه هدفی داشت؟ و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

کاسه تحریم شکسته شده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/10/2388814_863.jpg

رئیس‌جمهور گفت: من به مردم قول می‌دهم که کاسه تحریم شکسته شد و هیچ بندزنی قادر نیست که این کاسه را به صورت اول برگرداند.

استانبول ننگ تل‌آویو را به خود دید/ رژه همجنسگرایان در ترکیه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان چه هدفی داشت؟
 اینکه در ممالک غربی به سبب معرفت شناسی مغایر با شئون انسانی و اخلاقی اجازه ظهور و بروز همجنسگراها صادر می‌شود، چندان جای تعجب و علامت سوال نیست؛ اما اینکه در کشوری با جمعیت غالب مسلمان (99 درصد) همجنسگراها در آستانه ماه مبارک رمضان، مجوز برگزاری جشن و حتی تبلیغ و ترویج آیین و روش‌های منحط و ضاله خود را داشته باشند، جای بسی تعجب و حیرت است.

جزئیات اجلاس شانزدهم خبرگان/ آیت‌الله شاهرودی رئیس اجلاس شانزدهم

 عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری شانزدهمین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان در یازدهم و دوازدهم شهریور به ریاست آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی خبر داد.

افخم: نهادهای بین‌المللی اقدام توسعه‌طلبانه صهیونیست‌ها را محکوم کنند
 سخنگوی وزارت امور خارجه با تـوجه بـه جایگاه رفیع قدس نـزد مسلمانان از سازمان ملل، نهادهای حقوقی، بین‌المللی و علاقمندان به این سرزمین مقدس درخواست کرد در مقابل اقدامات غیرقانونی و توسعه طلبانه صهیونیست‌ها واکنش جدی نشان داده و آن را محکوم کنند.

اجرای دولت الكترونیك برای افزایش رضایتمندی مردم ضروری است

 معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اهتمام دولت تدبیر وامید برای اجرایی‌شدن برنامه‌های دولت الکترونیک گفت: همه بخشها باید کمک کنند تا هرچه سریعتر دولت الکترونیک اجرا شود و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

هیچ ائتلاف رسمی میان عارف و خاتمی عملیاتی نشده است/ تاکید عارف بر ارائه لیست مشترک میان دولت و اصلاح‌طلبان
 مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف گفت: بسیاری از چهره‌های سیاسی بر اساس دغدغه‌های خود پیشنهاداتی به برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب از جمله خاتمی و عارف ارائه کرده‌اند اما اینگونه پیشنهادات که در قالب طرح‌هایی همچون شورا و ائتلاف مطرح می‌شود تاکنون به صورت رسمی عملیاتی نشده و در حد بررسی باقی مانده است.

جوابیه وزارت کشور به گزارش‌ روزنامه‌های "شرق" و "آفتاب یزد"
 وزارت کشور به گزارش روز یکشنبه هشتم تیر روزنامه شرق با عنوان "چرا فرمانداران باید بروند" و گزارش روز شنبه هفتم تیر روزنامه آفتاب یزد با عنوان"کلاه گشاد بر سر دولت" جوابیه‌ای صادر کرد.

صدور حکم اعدام برای عالم شیعی قابل تحمل نیست
 آیت‌الله مکارم شیرازی طی بیانیه‌ای به رفتار مسئولین سعودی نسبت به شیعیان هشدار داد گفت: به هر حال تكرار مى‌كنيم صدور حكم اعدام براى يك عالم بزرگ منطقه چيزى نيست كه براى مراجع شيعه و بزرگان مكتب اهل‌بيت(علیهم السلام) و تمام علاقه‌مندان به آنها در سراسر جهان قابل تحمل باشد.

مشکلات حقوقی ۵۵ نفر از مراجعین رسیدگی شد

 طی دیدار مردمی مسئولین قضایی دادگستری استان تهران به مشکلات حقوقی ۵۵ نفر از مراجعین رسیدگی شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.