قزوین/

چهار نفر در تصادفات قزوین به دلیل بی توجهی به جلو مصدوم شدند

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: در تصادفات بامداد امروز و روز گذشته چهار نفر به دلیل بی توجهی به جلو و رعایت نکردن حق تقدم در زمان رانندگی مصدوم شدند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

سرهنگ ˈبهرام زینلیˈ افزود: بامداد امروز و در جاده قزوین - کرج راننده یک دستگاه سواری پژو 405 به دلیل بی توجهی به جلو با یک دستگاه کشنده برخورد و بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.

وی اظهارکرد: روز گذشته و در محور قزوین - تهران راننده یک دستگاه سواری پژو 405 به دلیل رعایت نکردن حق تقدم با یک دستگاه پژو پارس برخورد و بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.

این مسوول ادامه داد: در این مدت و در محور قزوین - کرج راننده یک دستگاه وانت نیسان به دلیل بی توجهی به جلو واژگون که بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.

سرهنگ زینلی خاطرنشان کرد: همچنین در آزاد راه قزوین - زنجان راننده یک دستگاه سواری مزدا به دلیل بی توجهی به جلو با گاردریل آزاد راه برخورد و بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.

این مسوول در خصوص استفاده صحیح رانندگان از پشتی گردن در صندلی خودروها اظهارکرد: راننده و سرنشین خودروها دقت کنند تا این پشتی صندلی خودروها درست تنظیم شود، بطوریکه سر فرد استفاده کننده درست بروی آن قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت استفاده نادرست از این پشتی و یا تنظیم نبودن آن، ممکن است در زمان حادثه به نخاع افراد آسیب وارد شود.

از ابتدای سال جاری تاکنون 47 فقره تصادف منجر به مرگ با 59 کشته و 320 فقره تصادف منجر به جرح با 438 مصدوم در راههای ارتباطی استان قزوین به وقوع پیوسته است.

برچسب ها: چهار نفر ، تصادفات ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.