سرمربی تیم ملی امید در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان و برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور چین به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نلو وینگادا-سرمربی تیم ملی امید گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی امید در حالی آغاز شد که در دو مرحله اول بیشتر تمرکزمان بر روی فعالیتهای جسمانی و بدنسازی بود. اما در این اردو کارهای تکنیکی و تاکتیکی در دستور تمرینی بازیکنان وجود دارد و خوشبختانه با انگیزه بالایی که از ملی پوشان سراغ دارم، تمرینات به خوبی پیش می رود و روز به روز با هم هماهنگ تر می شوند.

وی در ادامه در خصوص اردوی تدارکاتی در کشور چین گفت: هدف از حضور در این کشور برگزاری تمرینات نهایی، انجام یک و یا دو بازی دوستانه است. در واقع ما قصد داریم با برگزاری اردو در این کشور علاوه بر انجام تمرینات، بازیکنان را به شرایطی برسانیم که از نظر آب و هوا، تغذیه، اختلاف ساعت به آمادگی برسند و در واقع برای حضور در کشور کره جنوبی مشکلی نداشته باشند. بعد از برپایی اردوی چین مستقیما به کره جنوبی سفر خواهیم کرد و مدت زمانی که در پرواز هستیم حدود یک ساعت و سی دقیقه است که این امر نیز به خسته نشدن بازیکنان کمک بسزایی می کند.

وی در پایان گفت: با برپایی اردوهای تدارکاتی، دیدارهای دوستانه و تمرینات مستمر امیدوار هستیم تا در رقابتهای اینچئون کره جنوبی نتیجه مطلوبی کسب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار