اعتصاب 8 روزه کارکنان خطوط حمل‌و نقل ریلی و دریایی لندن از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله ایندیپندنت، کارکنان خطوط حمل‌و نقل ریلی و دریایی لندن از امروز اعتصاب 8 روزه خود را آغاز خواهند کرد.

گفته می‌شود کارکنان اتحادیه حمل و نقل دریایی، زمینی، و ریلی لندن در ادامه اعتراضات خود نسبت به دستمزد و شرایط کاری، به مدت 8 روز دست از کار خواهند کشید. این در حالی است که لندن در روزهای آینده شاهد ورود دوچرخه‌سواران مسابقه "تور دو فرانس" است و تعطیلی این بخش‌‌ها اختلال زیادی را در روند جابجایی تماشاگران خارجی ایجاد خواهد کرد. 

به گفته میک کَش، مدیر سازمان حمل‌ونقل دریایی و زمینی انگلیس، "این اعتصاب یک حمله همه‌ جانبه به بخش‌های مختلف حمل‌و‌نقل لندن است که ممکن است، بر خلاف انتظار اعتصاب‌کنندگان،  بر آینده شغلی و حقوق آنها تاثیر منفی بگذارد. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد با نیروهای جایگزین این کمبود را جبران کنیم، اما کنترل کامل اوضاع بعید به نظر می‌رسد." 

یکی از مقامات اتحادیه حمل‌و‌نقل ریلی نیز اعلام کرده است، "مسئولان عامل این اغتشاش‌ها هستند چرا که موضوع دستمزد و شرایط کاری این کارکنان مدت‌ها پیش باید حل و فصل می‌شد تا کار به بحران نکشد." 




انتهای پیام/
برچسب ها: لندن ، اعتصاب ، زمین ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار