ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق، به نمایندگانی که نشست امروز پارلمان را تحریم کرده اند هشدار داد و این اقدام را توطئه علیه مردم و روند سیاسی کشور خواند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المسله، ائتلاف دولت قانون( حامیان نوری المالکی) در پارلمان عراق، به نمایندگانی که نشست امروز پارلمان را تحریم کرده اند هشدار داد و این اقدام را توطئه علیه مردم و روند سیاسی کشور خواند.

"محمد الصیهود" از نمایندگان ائتلاف دولت قانون به پایگاه خبری المسله گفت:"آنکه می خواهد در نشست روز سه شنبه حاضر نشود ، در پی ایجاد پوشش سیاسی برای فعالیت های داعش و جریان های تکفیری است. چنین افرادی می خواهند کشور را در خلاء سیاسی قرار دهند، جلوی تشکیل دولتی با اختیارات بالا را که می تواند در برابر چالش های موجود بایستد بگیرند یا آنکه می خواهند دولت ضعیفی در کشور روی کار بیاید، دولتی که توانایی مقابله با چالش های موجود را نداشته باشد. در هر حال این افراد در پی توطئه علیه مردم و روند سیاسی در کشور هستند."

دفتر ریاست جمهوری عراق روز پنجشنبه با صدور فرمانی خواستار آن شد تا اولین نشست پارلمان جدید عراق روز سه شنبه یکم ژوئیه برگزار شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار