فرمانده انتظامی کشور در شیراز گفت گفت: مردم سالاری دینی زمینه‌ساز توسعه امنیت در کشور است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سردار احمدی مقدم افزود: مردم سالاری دینی زمینه ساز توسعه امنیت در کشور است و ایران در امنیت کامل به سر می برد و دشمنان به هیچ وجه نمی توانند کارهایی را که در کشورهای دیگر انجام دادند در کشور ما انجام دهند زیرا با مردم سالاری دینی در ایران همه با هم متحد شدند و گوش به فرمان ولی فقیه هستند و ولایت فقیه، سفینه نجات کشور است.

وی بیان کرد: در ظاهر نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، اطلاعات امنیت کشور را بر عهده دارند اما امنیت کشور برگرفته از نظام مردمی است و ما تنها حافظ امنیت هستیم نه خالق امنیت.

سردار احمدی مقدم با بیان این که در نیروی انتظامی، اصل بر شایسته سالاری است ادامه داد : تغییرات در پست های نیروی انتظامی دلیل حرکت رو به جلو است و رویکردی است برای تقویت نظام.

سردار احمدی مقدم گفت : امنیت نعمت بزرگی است که مقدمه همه فعالیت‌ها است، توسعه و آبادانی به امنیت نیاز دارد و البته امنیت مقدم بر عدالت است.

وی افزود : رنگین کمان ادیان و مذاهب در کشور نه تنها باعث اختلاف نشده بلکه همگرایی حول اسلام و نظام ولایت را به همراه دارد .

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز ایران تکیه گاه کشورهای ضعیف است، ادامه داد: افتخار می کنیم که تکیه گاه کشورهای مظلوم هستیم و اجازه نمی دهیم به دست دیگر کشورها از بین بروند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: مردم سالاری ، امنیت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.