قهرمان رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در ماده اسکرچ گفت: در رقابت های قهرمانی کشور فقط برای کسب مدال طلا رکاب زدم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ میلاد قالیچی افزود: رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور نزدیک و تنگاتنگ بود، این بازی ها بعد از تور آذربایجان برگزار شد و همین دلیل باعث شد تا خستگی زیاد کار دوچرخه سواران را تحت تاثیر قرار دهد.
وی افزود: برگزاری رقابت های قهرمانی کشور بعد از دو تور باعث شد تا چند قهرمان خوب کشور در این بازی ها حاضر نباشند.
من برای کسب عنوان قهرمانی راه سختی داشتم و چند دوچرخه سوار مطرح و بزرگ کشور در این راه مانع من بودند که خوشبختانه با همتی که به خرج دادم توانستم عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کنم. البته اگر بقیه هم بودند فقط مدال طلا بود که می توانست من را راضی کند.
قهرمان کشور ادامه داد: اگر امکانات برای من کمی بهتر بود بدون تردید در دور امتیازی هم می توانستم مدال طلا به گردن بیاویزم.
قالیچی خاطرنشان کرد: 6 سال است که بطور حرفه ای دوچرخه سواری کار می کنم. دوست دارم پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرده و با پیراهن تیم ملی در بازی های مهمی چون آسیایی به موفقیت برسم.
گفتنی است؛ میلاد قالیچی هفته گذشته در رقابت های قهرمانی کشور عنوان نخست را کسب کرد ، در این رقابت ها مهدی رجبی از تهران نایب قهرمان شد و بهنام آرین از یزد بر سکوی سوم ایستاد. همچنین قالیچی در رقابت های دور امتیازی قهرمانی کشور عنوان پنجم را به خود اختصاص داد.
مسابقات "اسکرچ " به صورت 45 دور پیست برگزار می شود./س
برچسب ها: رقابت ، قهرمان ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.