زوج ایرانی- انگلیسی "راهنمای سفر ایران" را در "شبکه سحر" روایت می‌کنند

آزاده میرزایی و استوارت دنیسون برای تماشاگران انگلیسی زبان شبکه سحر، "راهنمای سفر در ایران" می شوند.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از رسانه ملی؛ مرتضی حسیبی طاهری تهیه کننده "راهنمای سفر در ایران" ضمن بیان این مطلب گفت: این مجموعه مستند مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد و در 30 قسمت به زبان انگلیسی تولید خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه سعی دارد تصویری واقع بینانه از عمق تاریخی ایران را به همراه طبیعت متنوع آن و جنبه های مدرن و فضاهای تفریحی و گردشگری نمایش دهد.
 
طاهری در مورد ساختار مستند "راهنمای سفر در  ایران" که زوج ایرانی- انگلیسی روایت آن را بر عهده دارند، اظهار کرد: آزاده میرزایی و استوارت دنیسون زوج راوی این مستند هستند که به وسیله هواپیما، قطار و خودرو به استان های مختلف کشور سفر کرده و مخاطبان را با واقعیت های ایران امروز آشنا می کنند. این دو طی سفرشان به معرفی جنبه های مختلف فرهنگی از جمله لباس، موسیقی، معماری، غذا و ... می پردازند. همچنین گردشگرانی از 30 کشور مختلف مانند اسپانیا، ژاپن، فرانسه، ایتالیا، آمریکا، استرالیا، انگلیس، چین، اسلواکی، تایلند و هلند در این مستند حضور دارند.

علیرضا فرید طراح و کارگردان "راهنمای سفر ایران" است و محسن همایونی طوسی (مجری طرح)، ساسان قاسمی (کارشناس میراث فرهنگی)، بهزاد دورانی و علیرضا فرید (تصویربردار)، بهرام حاجیان (صدابردار)، علی صد خسروی و مریم دهقان پور (تدوین)، رضا ملایی (هماهنگی)، علی قنبری (حمل و نقل) سایر عوامل تهیه و تولید این مستند هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، مستند ، اسپانیا ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.