برنامه "ساعت تندرستی" سه شنبه 10 تیرماه، با موضوع مشاوره بیماری های شایع دستگاه گوارش از موج اف.ام ردیف 94مگاهرتز پخش می شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "ساعت تندرستی" كاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است كه شنبه ها و سه شنبه‌ها ساعت 11تا 12 با توجه به مناسبت های ملی و بین المللی در حوزه سلامت و تندرستی روی آنتن می رود.

مخاطبان می توانند سوالات و مشكلات خود را در زمینه علل بیماریهای شایع دستگاه گوارش، راههای پیشگیری از این بیماری، آشنایی با عوارض و سایر مسائل و مشكلاتی كه با آن مواجهه هستند با متخصص برنامه در میان بگذارند.

موضوع های برنامه "ساعت تندرستی" بر اساس نیازهای شهروندان و بیماری های كه طیف وسیعی از افراد جامعه را در برمی گیرد، انتخاب می شود. مردم می توانند از طریق تماس با برنامه سوالات خود را مطرح كنند و مشاور پزشكی برنامه نیز به سوالات آنها پاسخ می دهد.

شنوندگان جهت مشاوره و مشاركت در برنامه می توانند با شماره تلفن های 33914141-33914142 تماس حاصل كنند.

مهدی رادفر و جمشید جم تهیه كننده، دكتر كیانا فرحی كارشناس مجری و هادی نه برادر دستیار تهیه كننده در برنامه با شما همراه هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیماری ، شایع ، مشاوره ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سعیده نامداری
۲۲:۰۸ ۱۱ تير ۱۳۹۳
سلام/ بیماریهای دستگاه گوارش از ان دسته از بیماریهایی است که با حضور پزشک بیماری درمان میشود/ اما به سهم خودم از برنامه ساعت تندرستی / به خصوص بیماریهای دستگاه گوارش استفاده کردم/ این برنامه ها فرصت خوبی را مهیا میکند/تا مخاطب با کالبد وجسم/ اشنایی پیدا کند/