نفر نخست وزن 70 کیلوگرم مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید با نیمی از توان خود در این رقابت‌ها کشتی گرفته است.

مصطفی حسین‌خانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به دلیل حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آمادگی چندان مطلوبی جهت حضور در انتخابی تیم ملی نداشتم اما از آنجا که تکلیف شده بود که همه مدعیان باید در این میدان حضور داشته باشند من هم روی تشک حاضر شدم.
 
وی با اشاره به سطح بالای رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی گفت: خوشبختانه تمام کسانی که مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن 70 کیلو گرم بودند در مرحله نهایی انتخابی کشتی گرفتند و به لطف خدا با شکست همه آنها به مقام قهرمانی رسیدم.
 
دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که با قهرمانی در رقابت های انتخابی خود را ملی پوش می داند گفت: حقیقت این است که بر اساس اعلام قبلی مربیان تیم ملی و شواری فنی قرار بود نفرات نخست انتخابی، ملی پوش ایران در رقابت های جهانی باشند حالا اگر تصمیم دیگری گرفته شده از آن اطلاعی ندارم.
 
وی تاکید کرد: هدف من رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2014 ازبکستان است و برای آن که به این مهم برسم از هر فیلتر دیگری هم که باشد عبور خواهم کرد.
 
حسین خانی در خاتمه عنوان کرد:احساس می کنم امسال می توانم به اولین مدال خود در رقابت های جهانی برسم و برای این افتخار بزرگ بدون وقفه و با همه وجود تلاش خواهم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار