تو مفت خور مدتها از جیب صدای آمریکا خوردی و بعدش داری از جیب رادیو فرداها میخوری، خدا میداند از چند جای دیگر برای دلقک بازیهایت پول دریافت میکنی!

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران،افشای پشت پرده مواجب بگیران نظام سلطه در میان اپوزیسیون ایران، با فحاشی و توهین شدید آنان به یکدیگر همچنان ادامه دارد .

ماجرا از آنجا آغاز می شود که در طی کشمکشی که به هنگام حضور تیم ملی ایران در برزیل بین دو دسته از ضد انقلابها و طرفدارانشان رخ داد ، کامبیز حسینی مجری برنامه پولتیک رادیو ضد انقلابی فردا که سابقه فعالیت های ضد اسلامی و ایرانی را در پرونده خود دارد به یکی از عناصر ضد انقلاب سلطنت طلب و دار و دسته اش گفت : اینها افرادی بیکاری هستند که دارند مفت می خورند و جفتک می اندازند و ارزش شنیدن و حرف زدن ندارند.

امید دانا سرحلقه طیفی از سلطنت طلبان مقیم استکهلم،  که در یکی از بارها و مشروب‌فروشی‌های معروف شهر استکهلم سوئد مشغول به کار است، و بیشتر با انتشار تصاویر کامبیز حسینی  و فرشید منافی مجری  "رادیو پسفردا” رادیو فردا، آنها را با کلماتی مانند "کرم‌های کثیف” و "حرام لقمه” مورد خطاب قرار داده بود باردیگر به این اظهارات کامبیز حسینی واکنش نشان داده است.

امید دانا در مطلب جدیدی در فیس بوکش خطاب به این دو فرد نوشته است :” مردک که حیف نام کامبیز که بر تو نهادند، مفت تو میخوری که در برزیل پلاس بودی اینجانب در سوئد هم کار میکنم، هم درس میخوانم، هم ما... امثالی مانند تو رو جلوی چشماتون میارم.

اینجانب با دست خالی دست های شما را رو کردم، اما تو مفت خور مدتها از جیب صدای آمریکا خوردی و بعدش داری از جیب رادیو فرداها میخوری، خدا میداند از چند جای دیگر برای دلقک بازیهایت پول دریافت میکنی، در آخر جفتک پدر پدرسوختت انداخته که تو وطن فروش را .....

باشد پاسخ درستی به تو یکی خواهم داد بزودی در برنامه ای دستت را حسابی رو میکنم مجری .... سابق و پولتیک امروز ....

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.