دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور گفت: تاکنون بیش از 170 مقاله به دبیرخانه پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور ارسال شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارران ارومیه نادر صولتی‌‌فر وی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون تعداد 172 مقاله به دبیرخانه پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور ارسال شده افزود : پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ارسال مقالات، بیش از یک هزار مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شود.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات را حداکثر تا 15 تیر ماه اعلام کرد و افزود : علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال مقالات خود به پایگاه اینترنتی کنفرانس به آدرس www.15cesc.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 2773508-0441 تماس حاصل کنند.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور با اعلام اینکه این کنفرانس در دانشگاه دانشگاه ارومیه با محوریت انجمن علمی دانشجویی عمران و مشارکت معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی برگزار می شود اظهار داشت : اهداف عمده کنفرانس تقویت روحیه پژوهشی دانشجویان و بحث تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه است و این کنفرانس بستری ایجاد می‌کند تا ظرفیت‌های علمی و پژوهشی استان در قالب کنفرانس شناسایی و به کشور عرضه شود.

صولتی‌‌فر با اشاره به محورهای 13گانه کنفرانس، گفت: سازه، ژئوتکنیک، مهندسی زلزله، روسازی راه، حمل و نقل و ترافیک، سازه‌های هیدرولیکی و دریایی، مهندسی و مدیریت منابع آب و مهندسی آب و فاضلاب از محورهای کنفرانس است.

وی مدیریت ساخت، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، فناوری‌های مواد و مصالح ساختمانی، نقشه‌برداری، ژئودزی و ژئوماتیک و مهندسی محیط زیست را از دیگر محورها عنوان کرد.

صولتی‌‌فر برگزاری جشنواره شهریور ارومیه را از برنامه‌های جنبی کنفرانس عنوان و خاطرنشان کرد: همزمان با کنفرانس کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و اعضای نظام مهندسی برگزار و نمایشگاه تخصصی صنعت ساخت و ساز با حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی مرتبط با رشته عمران در نمایشگاه جانبی کنفرانس برپا خواهد شد.

پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور 11 تا 13 شهریورماه امسال در ارومیه برگزار می‌شود/س

برچسب ها: کشور ، سراسر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.