هواپیماهای جنگنده رژیم صهیونیستی مرکز و جنوب نوار غزه هدف قرار دادند و در این جملات 4 تن زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: هواپیماهای جنگنده اسرائیل مواضع وابسته به گردان های عزالدین قسام را در مرکز و جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

در همین حال شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش اعلام کرد: چهار فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل به خان یونس واقع در جنوب نوار غزه زخمی شدند.

این شبکه همچنین لحظاتی پیش اعلام کرد: یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: توپخانه رژیم صهیونیستی چند خمپاره به سوی زمین های کشاورزی منطقه الزنه واقع در شرق خان یونس شلیک کرد.

همچنین این شبکه در خبری فوری گزارش داد: نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل خانه یکی از متهمان ربایش سه شهرک نشین اسرائیلی را منفجر کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبریدیگر به نقل از "کاید الغول"، عضو دفتر سیاسی جبهه ملی غزه گزارش داد: اسرائیل از حادثه کشته شدن شهرک نشینان برای ایجاد تنش علیه فلسطینیان سوء استفاده می کند.

در همین حال المیادین در خبری فوری به نقل از عضو شورای انقلاب جنبش فتح گزارش داد: رهبران فلسطین در صورت حمله اسرائیل با ملت فلسطین متحد است.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری از حملات نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن خبر داد.

درخبری دیگر نیز این شبکه اعلام کرد یک شهرک نشین صهیونیست با خودروی خود دختربچه سه ساله فلسطینی را در روستای "جبع" در جنوب بیت لحم زیر گرفت. 

این کودک سه ساله فلسطینی در این حادثه به شدت زخمی شد. این حادثه در پی کشف جسد سه شهرک نشین ربوده شده در کرانه باختری رخ داد. 

همچنین یک جوان فلسطینی هم بر اثر ضرب و جرح نظامیان اسرائیلی زخمی شد. 


همچنین شبکه الجزیره اعلام کرد سخنگوی نتانیاهو قتل سه نوجوان اسرائیلی را به حماس منتسب دانست و این سازمان را تروریستی خواند. 

"مارک رگو" سخنگوی" بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت:" روز گذشته جسد سه نوجوان اسرائیلی در  منطقه حلحول شمال کشف شد. اسرائیل امشب برای سه نوجوانی عزادار است که به دست تروریست‌های حماس، به صورت بیرحمانه ای به قتل رسیدند. این جنایت نتیجه مستقیم توافق بین محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و تروریستهای حماس است. این توافق نامه به حماس این امکان را می دهد تا بار دیگر حضورش را در کرانه باختری تثبیت کند."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار