شهردار زرآباد گفت: پروژه آب شیرین زرآباد که از سال گذشته آغاز شده با پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی در حال اجراست که تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، درویش بلوچ‌نیا در حاشیه بازدید مشترک به همراه بخشدار و جمعی از مسئولان بخش زرآباد از روند اجرای پروژه لوله‌گذاری این پروژه افزود: با عنایات الهی و با پیگیری‌های فراوان فرماندار، بخشدار، امام جمعه شهر و مساعدت ویژه امور آب و فاضلاب شهری کنارک و استان، پروژه آب شیرین شهر زرآباد که از سال گذشته آغاز شده بود با پیشرفت بیش از 95 درصد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه شامل یک مرحله حفر چاه در شمال شهر، لوله‌گذاری درون آن، انتقال برق و نصب تاسیسات برق و... بود که تمامی این اقدامات با تلاش شرکت آب شهری انجام و در مرحله نهایی آن 400 متر باقی مانده و لوله‌گذاری این خط انتقال آب تا خط اصلی پمپاژ در شهر زرآباد در حال اتمام است و به گفته مسئولان آب شهری تا پایان ماه مبارک و پرفضیلت رمضان به اتمام خواهد رسید.

شهردار زرآباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق فرمانداری و بخشداری بیشتر پروژه‌های آبفار در زرآباد در حال اجراست که به نظر می‌رسد به زودی وضعیت آب در روستاهای زرآباد شرایط بسیار مطلوب و با کیفیتی پیدا کنند.

  انتهای پیام //

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.