مهلت ارسال اثر به نهمین دوره جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد، تا 20 تیرماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ارسال اثر به نهمین دوره جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد، تا 20 تیرماه جاری ( 93 ) خبر داد و گفت: پیش از این آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره، 10 تیر ماه جاری اعلام شده بود که 10 روز به این مدت، اضافه شد.

جوادکارگران افزود: تا کنون بیش از 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره کشوری در شهرکرد رسیده است.

به گفته وی؛ امسال جشنواره فرهنگی و هنری رضوی به عنوان عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور، تحت اشراف بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و با هدف تبیین و اشاعه سیره و فرهنگ منور رضوی در جامعه، گسترش فعالیتهاي فرهنگی هنري و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) بویژه امام رضا (ع)، تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنري و ادبی در این زمینه و کمک به انتشار گسترده تر این آثار، ویژه کوکان و نوجوانان، در شهرکرد برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: زمان انتخاب آثار برگزیده 15 مردادماه و زمان برگزاری جشنواره 8 شهریورماه امسال، همزمان با دهه کرامت و ایام سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) می باشد.

کارگران، موضوعات و قالبهای این جشنواره را هم پرداختن به ابعاد مختلف زندگی امام رضا (ع) در قالب هاي « شعر »، « داستان » و « قطعه ادبی » به قلم کودکان و نوجوانان، و « شعر »، « داستان » و « قطعه ادبی » که بزرگسالان با محوریت ابعاد مختلف زندگانی حضرت امام رضا (ع) براي رده سنی کودکان و نوجوانان خلق نموده اند، اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در سه مقطع سنی داوري می شود، اضافه کرد: این مقاطع شامل کودك ( 5 تا 12 سال )، نوجوان ( 12 تا 18 سال ) و بزرگسال ( 18 سال به بالا ) می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر متقاضی می تواند حداکثر سه اثر در هر قالب به دبیرخانه ارسال نماید، تأکید کرد: آثار ارسالی نباید در جشنواره هاي پیشین برنده و برگزیده شده باشند.

کارگران، از متقاضیان شرکت در این جشنواره خواست برای ثبت نام و آگاهی بیشتر، به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی اینترنتی http://chb.farhang مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پستی « استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، مجتمع غدیر، دبیرخانه نهمین جشنواره ادبیات کودك و نوجوان رضوی » ارسال نمایند.

وی، شماره تلفن 3344068 (0381) و پست الکترونیک به نشانی chb@farhang.gov.ir را هم جهت ارتباط مخاطبان با دبیرخانه جشنواره اعلام کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.