وحید هلیل هودزیچ مربی تیم الجزایر درآستانه دیدار حساس تیمش در برابر آلمان اراده و انگیزه تیم های اروپایی را در جام جهانی برزیل زیر سئوال برد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،الجزایری ها تا کنون خوش درخشیده اند و پس از پیروزی بر کره جنوبی و یک تساوی با روسیه پس از بلژیک از گروه H به دور حذفی صعود کردند.
 
آنها اکنون در مرحل یک هشتم نهایی جام جهانی برزیل با آلمان، که در گروه G با هفت امتیاز در صدر قرار گرفت دیدار خواهند کرد، اما هلیل هودزیچ با گفتن این که تیم های اروپایی -از جمله ایتالیا و انگلیس و اسپانیا که در مرحله گروهی حذف شدند - فاقد انگیزه و اراده هستند فشار را بر تیم یواخیم لوو وارد کرده است.
این مربی 61 ساله در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:" برای من جای تعجب نیست که انگلستان حذف شد،". "آنها به نوعی اشباع شده بودند، چون تازه از یک فصل خسته کننده آمده بودند.
 
"همچنین من در تیم های اروپایی بی انگیزگی را دیده ام ، برخی از مسائل روحی و روانی هم دیده می شود. برخی از بازیکنان واقعا مایل به برنده شدن نیستند، آنها همه توان خود را صرف نمی کنند."
 
" در مورد اسپانیا فقدان جاه طلبی وجود داشت آنها همه چیزهایی را که داشتند در طول یک دهه گذشته به دست آورده اند"
 
او در مورد دیدار با آلمان نیز گفت:"
"این یک بازی تاریخی در برابر حریفی بزرگ است،  اگر دمای هوا 45 درجه هم باشد  مهم نیست،بازیکنان من باید انگیزه داشته باشند، در غیر این صورت ما شانسی نداریم."
"فردا آنها بخت پیروزی محسوب می شوند اما ما اعتماد به نفس داریم و در هر بازی بهتر می شویم."
"فردا ما چیزی برای از دست دادن نداریم،اما در برابر روسیه اینطور نبود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار