معاون وزارت صنعت، معدن وتجارت با اشاره به این که شرکت ها و اتحادیه های صنفی ارتباط نزدیکی با مردم دارند گفت: اساسی ترین عامل موفقیت اتحادیه های صنفی مشتری مداری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ مجتبی خسرو تاج در همایش گرامی داشت روز اصناف افزود: شرکت هایی که به موضوع مشتری مداری بها میدهند در تجارت داخل و خارجی موفق هستند.

وی با تاکید بر بازبینی جایگاه اصناف و نقش آنها در خدمت رسانی به کشورگفت: تشکلها، اصناف و اتحادیه ها جایگاهی در نظام سیاست گذاری ندارند.

معاون وزارت صنعت، معدن وتجارت افزود: کیفیت منجر به افزایش بهره وری می شود و در شرایط اقتصادی فعلی ادامه زندگی بدون در نظر گرفتن بهره وری ممکن نیست و مقوله کیفیت یکی دیگر از دغدغه های کشور است که عدم رضایت از خدمت رسانی در کشور، مهاجرت جوانان و نخبگان را رقم میزند.

خطر نشان می شود تعداد 27 اتاق اصناف در خراسان رضوی فعال است.

انتهای پیام//

برچسب ها: اصناف ، مشتری ، اتحادیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.