معاون فنی و عمرانی منطقه 9 از آمادگی کامل جهت بهره برداری از پروژه مجموعه فرهنگی امام زاده عبدا...(ع) و ستاد پیشگیری و مدیریت بحران خبر داد.

سید مجید غمخوار معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 9 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پروژه‌های مجموعه فرهنگی امام زاده عبدا...(ع) و ستاد پیشگیری و مدیریت بحران از آمادگی کامل از بحث بهره برداری کامل برخوردار است.
 
وی با بیان اینکه دیگر پروژه‌های این منطقه با سرعت مناسب در حال بهره‌برداری است تصریح کرد:پروژه گرمخانه با 87 درصد پیشرفت فیزیکی، سرای محله با 42 درصد و مجموعه فرهنگی اعم از تئاتر و سینما در پایگاه یکم شکاری با سرعت مناسب در حال پیشرفت است و آماده بهره‌برداری می شود.
 
غمخوار ادامه داد: از دیگر پروژه‌های این منطقه می تواند به احداث مساجید و سر درب بوستان‌های  مهم این منطقه اشاره کرد  که با توجه به جمع آوری اسناد آن برگزاری مناقصات در شرف انجام است.
 
معاون فنی و عمرانی منطقه 9 خاطرنشان کرد: اجرای جدول بندی BRT، انجام مکانیزه مسیر BRT در خیابان‌های آزادی و بزرگراه آیت ا... سعیدی و همچنین آسفالت، جدول بندی و دریچه کامپوزیت از دیگر اقدامات این منطقه است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: پروژه ، فرهنگی ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار