انتظار می رود پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بتواند با افزایش فعالیت های پژوهشی خود به کل نظام تعلیم و تربیت باعث توانمندی بیشتر در حل مشکلات آموزش و پرورش باشد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اصغر فانی در مراسم معارفه سرپرست جدید پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و رئیس  جدید آموزش و پرورش استثنایی که با حضور معاونین و برخی مدیران کل حوزه ستادی در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای توانمندی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش اصلی ترین ماموریت سرپرست جدید است که با توجه به شاکله علمی و شخصیتی ایشان نیل به این  هدف دور از  دسترس نیست.

وی با اشاره به  اینکه در سال های اخیر استقلال پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش تا حدودی از بین رفته است، تصریح کرد: باید از زحمات رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درحفظ جایگاه این نهاد پژوهشی تشکر ویژه کرد.

فانی در ادامه افزود: با پیگیری هایی که صورت گرفته است به دنبال مسیر قانونی برای استقلال مجدد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستیم تا این نهاد بتواند خدمات پژوهشی خود را به کل ساختار نظام تعلیم و تربیت تعمیم دهد.

وزیر آموزش و پرورش با برشمردن ویژگی های علمی و برنامه های سرپرست جدید پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: امید است با استفاده از ظرفیت کارشناسان پژوهشگاه و سایر نهادهای پژوهشی کشور بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی پژوهش در تمام ارکان آموزش و پرورش باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم وزیرآموزش و پرورش از روسای سابق پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استثنایی تقدیر به عمل آورد.
برچسب ها: وزیر ، پژوهشگاه ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار