معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت : یکی از فعالیت‌های شاخص پیش بینی شده برای سال ۹۳ برگزاری نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیک است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،نامدار عبداللهیان در خصوص برنامه‌های آموزشی برای گروه‌های مختلف دانش آموزان استثنایی در سال تحصیلی جدید اظهار داشت:‌ برنامه‌های مختلفی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی تدوین شده و در حال برنامه ریزی و اجراست.

وی  در ادامه افزود:‌ عمده برنامه‌های آموزشی درنظر گرفته شده برای مهر۹۳ توسعه کمی و کیفی آموزش گروه‌های مختلف استثنایی،‌مناسب سازی محتوای خاص برای دانش‌آموزان استثنایی،‌ دانش‌افزایی معلمان و کارشناسان،‌ آموزش والدین و برنامه‌های اطلاع رسانی،‌ طراحی و تولید رسانه‌ها و نرم‌افزارهای آموزشی و هوشمندسازی مدارس است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های شاخص پیش بینی شده برای سال ۹۳ برگزاری نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیک است،‌گفت:هوشمندسازی مدارس، فعال شدن معلمان در تولید محتوا،‌استفاده از درس افزارهای تولید شده جهت بهره‌مندی تمام معلمان و حمایت از مناسب سازی و دسترسی آسان دانش آموزان با نیاز ویژه به محتوای کتاب‌های درسی از اهداف این جشنواره است.

عبداللهیان همچنین اظهار داشت:‌ از دیگر برنامه‌ها در بخش توسعه کیفی برگزاری جشنواره‌ الگوهای برتر تدریس است که یکی از اهداف آن تشویق آموزگاران به استفاده از روش‌های نوین آموزشی، انتقال تجارب برتر آموزشی و ایجاد روحیه نشاط در بین معلمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار