رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص وضعیت تمرینی تیم‌ها در ایام ماه مبارک رمضان گفت: توصیه‌مان به تیم‌های لیگ برتر این بوده که تمریناتشان را بعد از افطار بگذارند.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: همچنین تیم‌هایی که ورزشگاه‌شان نور ندارد تمریناتشان را تا قبل از افطار باید به پایان برسانند.
 
تاج در ادامه اظهار داشت: ما به مسئولان تیم‌های لیگ برتر بیان کردیم که بازیکنان خارجی‌شان را توجیه کنند که روزه خواری نکنند بازیکنا‌نی که معذور به روزه گرفتن هستند نباید در ملاء‌عام روزه خواری کنند. 
 
رئیس سازمان لیگ برتر عنوان کرد: به هر حال همه تیم‌ها باید شئونات ماه مبارک رمضان را حفظ کنند و نگذارند باز‌یکنانشان در ملا عام روزه خواری کنند. 
 
تاج درباره مهلت نقل وانتقالات عنوان کرد: تا یک هفته قبل از شروع مسابقات یعنی دو مرداد ماه تیم‌ها مهلت دارند بازیکن جذب کنند.
 
*کی روش باید برای ماندن تخفیف دهد
 
 رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی درجام جهانی 2014 گفت: به نظرم تیم ملی بازی خوب و قابل قبولی در جام جهانی ارائه داد و مردم هم از بازی‌های تیم ملی راضی بودند.
 
 وی درباره پیشنهاد 13 میلیاردی کی روش برای تمدید قرار داد بیان کرد: به هر جهت کی روش قابلیت بالایی دارد و می تواند در جام ملت های آسیا به تیم ملی  کمک کند. توصیه ملی پوشان هم این بوده که کی روش حفظ شود. 
 
تاج در ادامه بیان کرد: به هرحال کی روش برای ماندن در تیم ملی باید تخفیف‌های لازم را بدهد تا تیم ملی را در جام ملت های آسیا همراهی کنند. 
 
وی درباره جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیران تیم‌های لیگ برتر گفت: جلسه خوبی بود و گودرزی توصیه لازم را به مدیران باشگاه ها برای کاهش هزینه ها کرد. 
 
*جوانگرایی منجر به کاهش هزینه ها شده است
 
تاج بیان کرد: بازار نقل و انتقالات به مانند سالهای گذشته آشفته نیست و افزایشی در هزینه تیم ها تا الان مشاهده نکردیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان لیگ با جوانگرایی که مد نظر قرار داده باعث شده که 20، 30 درصد از هزینه تیم ها کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار