دریافت‌کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا در تهران کا را یکسره کنیم.

پوریا فیاضی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: لهستان یکی از مدعیان لیگ جهانی امسال است ولی در بازی نخست مقابل آنها با تمام توان ظاهر شده و موفق به کسب نتایج قابل قبول شدیم.

وی گفت: فاصله بین بازی اول و دوم کم بود به همین خاطر فرصت چندانی برای تمرین نداشتیم اما به خوبی لهستانی‌ها را آنالیز کرده‌ایم. وی در خصوص فشردگی مسابقات لیگ جهانی امسال اظهار داشت: این فشردگی برنامه‌های مسابقاتی برای تمام تیمهای حاضر در مسابقات یکسان است. اغلب بازیکنان جهان پس از پایان لیگ داخلی در مسابقات لیگ جهانی حاضر می‌شوند و برای آنها این نوع  مسابقه دادن طبیعی است. در مسابقات سال گذشته تیم ایران چون برای نخستین بار حضور در لیگ جهانی را تجربه می‌کردنند فشردگی مسابقات برای برخی ملی‌پوشان خسته کننده و کسالت آور شده بود ولی امسال ملی‌پوشان با علم وجود داشتن این فشار سنگین بازی‌های لیگ جهانی وارد مسابقات شده‌اند و با آن کنار آمده‌اند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص حضور کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: وی توانست به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار کرده و در طول مدت کوتاه حضورش در کنار کادر فنی تیم ملی ایران به خوبی بازیکنان را شناخته است. وی توانست مسئولیت‌ها را میان بازیکنان به طور فنی و مطلوب تقسیم کند و بر اساس توانایی‌های بازیکنان از آنها از زمین استفاده می‌کند.

فیاضی که در لیگ جهانی امسال با پیراهن شماره 7 در ترکیب تیم ملی به جای "حمزه زرینی" حاضر شده است. در این خصوص اظهار داشت: به هیچ عنوان نمی‌دانستم که قرار است من با پیراهن شماره 7 که متعلق به حمزه زرینی است در لیگ جهانی حاضر شوم چند ساعت قبل از شروع بازی ایران و ایتالیا در تهران از این مسئله باخبر شدم. طی تماسی که با زرینی داشتم از وی اجازه گرفتم که شماره پیراهنش به امانت به من سپرده شده است.

وی تصریح کرد: در انتخاب پیراهن شماره 7 من هیچ دخالتی نداشتم، چون شماره پیراهن من در تیم‌های باشگاهی 7 است کادر فنی هم این شماره در تیم ملی برای من در نظر گرفت و قرار است، که هر وقت زرینی به تیم ملی بازگشت امانتی‌اش را به وی تقدیم کنم.

فیاضی در خصوص مصدومیتش گفت: آسیب دیدگی از ناحیه کتف داشتم که خوشبختانه روز به روز بهتر می‌شود و با آن کنار آمده‌ام.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیاضی ، والیبال ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار