بیشتر مردم، رنگ سیاه را برای ماشین، باکلاس می دانند. فرقی نمی کند چه مدل یا ساخت کدام شرکت باشد، این رنگ، زیبایی و جلوه ای به اتومبیل می دهد که هیچ رنگ دیگری این زیبایی را ندارد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، اگر چه رنگ زیبایی است ولی تمیز نگه داشتن آن کمی سخت است، چون کوچکترین لکه و گرد و خاک بلافاصله دیده می شود.

پس با این چگونه همراه شوید تا بهتر بدانید چطور باید ماشین سیاه تان را تمیز نگه دارید.

1- ماشین خود را به کارواش مکانیکی ببرید. این کارواش ها بهترین روش برای شستشوی ماشین هستند. کارواش های دستی خطرناک اند، چون نمی دانید چگونه ماشین را می شویند. این کارواش ها از دستمال هایی که کثیف اند و بارها مصرف شده اند استفاده می کنند.

این دستمال ها روی ماشین خط می اندازند و در ماشین های سیاه به خوبی دیده می شوند.

2- مرتب ماشین سیاه تان را واکس بزنید. بهترین کار این است که بعد از هر شستشو ماشین را واکس بزنید. واکس باعث می شود کثیفی و گرد و خاک روی ماشین ننشیند، ماشین را براق می کند و خطوطی که حتی بعد از نقاشی باقی مانده است را هم پاک می کند. دستور عمل واکس را به خوبی دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بدهد.

3- خودتان بشویید، اگر نمی خواهید ماشین را به کارواش ببرید، خودتان بشویید. برخلاف کارواش، چون عاشق ماشین تان هستید به آن توجه کرده و به بهترین شکل تمیزش می کنید. شستشو را با آب پاشی کردن ماشین شروع کنید تا اول گرد و خاک پاک شود.

4- با یک فرچه ی نرم و آب و صابون جاهایی که دسترسی به آن ها سخت است را بشویید، مثل حشرات لا به لای شبکه ها، قیر و گل های زیر در.

5- با اسفنج و آب و صابون ماشین را بشویید. مهمترین کار این است که دو تا سطل، یکی برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف داشته باشید تا اسفنج کثیف را وارد آب تمیز نکنید.

انتهای پیام/


ویوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار