رنو که این فصل با مشکلات فراوانی رو به رو است، برنامه دارد تا پروژه موتورهای فرمول‌یک خود را به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رنو که فصل را آن‌طور که باید و شاید آغاز نکرده است، به باور بسیاری چیزی بین ۴۰ تا ۷۰ اسب بخار از مرسدس عقب‌تر دیده می‌شود. این کمپانی فرانسوی بزرگ‌ترین ضربه را در گرندپری اتریش متحمل شد. در حالی که موتورهای مرسدس ۷ رده در میان ۱۰ اتومبیل برتر را به خود اختصاص داده بودند، رنو فقط با دنیل ریکاردو از ردبول موفق شد در میان ده اتومبیل اول حضور داشته باشد. این در حالی بود که سباستین فتل برای چندمین بار به دلیل مشکل فنی از دور رقابت خارج شد.

"مایکل اشمیت" از " اوتو موتور آند اسپرت " مدعی شد رنو تأسیسات پروژه موتورهای فرمول‌یک خود را در " ویری-چیلتون" به معرض فروش گذاشته است.

اشمیت در مطلب خود نوشت پروژه موتورهای فرمول‌یک برای رنو بسیار گران تمام شده است. چیزی در حدود ۵۰ میلیون پوند در سال. گرچه این مبلغ با فروش موتور به تیم‌های مختلف به نوعی به کمپانی برمی‌گردد، اما تیم‌هایی مانند لوتوس به دلیل مشکلات مالی این روزها در پرداختی‌های خود به مشکل برخورده‌اند.

علاوه‌بر این، رنو در سال جاری به دلیل عملکرد نه‌چندان خوب خود در فرمول‌یک، مورد انتقاد قرار گرفته و این انتقادها بر بازار فروش اتومبیل‌های این کمپانی هم تأثیر گذاشته است.

نیکی لائودا در این باره عنوان کرد اگر این خبر واقعیت داشته باشد، رنو در فروش تأسیسات خود به مشکل بر می‌خورد. چرا که قانون کار کشور فرانسه فقط ۳۷ ساعت فعالیت در هفته را مجاز می‌داند که این محدودیت برای کشور بریتانیا ۴۳ ساعت است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار