رئیس مرکز جذب اعضاي هيئت علمي وزارت علوم کرسی استادی را جايگاه مقدسي خواند كه چند نسل را تحت تاثير قرار مي دهد .

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومي وزارت علوم ،  محمد رضا رضوان طلب كه در نشست هم انديشي با حضور روساي دانشگاه هاي استان اصفهان سخن مي گفت ،اظهار داشت : همه چیز در حال رویش و تکامل است و هیچ روشی نهایت کار نیست و درمورد فرایند جذب نیز روند کار رویشی و تکاملی است .

وي افزود :  یقینا" سیستم جذب یک روند پایش و بازسازی راه پیش رو دارد و به کارگیری خرد جمعی در تأیید صلاحیت ، اساس و پایه مقررات موضوعه در این ارتباط است .

عضو شورای معاونان وزارت علوم عنوان کرد : دریک سازمان دو عنصر ترسیم هرم مدیریتی و پیش بینی سیستم نظارتی از مولفه های استحکام و رشد سازمان و بالندگی آن است و منافاتی با استقلال هر طبقه مدیریتی و اعتماد به آنها ندارد. خداوند متعال  هم به پیامبر خود درجه عصمت داده و به او نهایت اعتماد را كرده است اما به هیچ وجه نهاد نظارتی رقیب را در مورد وی نادیده نمی گیرد بلکه می فرماید : " و ان ربک من ورائهم لمحیط " خدا نیز به عنوان سیکل مضاعف نظارتی مراقبت دائم دارد.

وی افزود : براساس مشاهدات و مراوداتی که با دانشگاههای بیش از 50 کشور دنیا از نزدیک داشته ام ،دانشگاه های ایران را مستقل ترین دانشگاه ها می دانم .

وي در ادامه گفت :  هر جا موافقت نامه دانشگاهی را به مجالس و هیئت های بررسی روابط بین الملل دانشگاهها داده ام جرأت اظهار نظر قبل از کنترل از طریق سیستم امنیتی نداشته اند ولی من به عنوان نماینده دانشگاه تهران اجازه و حق داشته ام در حد تعریف شده هر موافقتی را امضا کنم و این به معنی استقلال دانشگاه ها در انجام مأموریت هاست.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار