مدیر کل امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ( ره) گفت: 30درصد از مددجویان این نهاد در سکونت‌گاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای زندگی می‌کنند و 5 درصد آنان در معرض خطر اعتیاد قرار دارند.

اکبر میر شکار مدیر کل امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ( ره)  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد هستند گفت: 150هزار زن متعلقه که عمده آنان جوانان هستند تحت پوشش این نهادند.

وی ادامه داد:21 هزارنفر از این زنان از برنامه‌های ویژه چون برگزاری کارگاه‌های آموزشی که از سال 91 آغاز شده بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: 3 هزار و 540 نفر از آموزش دیده‌ها، با برنامه‌های آموزشی و مشاوره ازدواج مجدد انجام دادند که 448 نفر آنان با همسر گذشته خود ازدواج کردند.

میر شکار با بیان اینکه 30 درصد مددجویان در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای زندگی می‌کنند اظهار داشت: 5 درصد مددجویان در معرض اعتیاد قرار دارند و کمیته امداد برای 380 هزار نفر از مددجویان خود آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد برگزار کرده است.

مدیر کل امور فرهنگی کمیته اجتماعی با بیان اینکه 21 استان کشور لوح دستگاه برتر سال 92 را از سوی نهضت سواد آموزی دریافت کردند افزود: به همکاری نهضت سواد آموزی، 13هزار و 200 نفر از بی سوادان تحت پوشش این نهاد، با سواد شدند و کل بی سوادان کمیته امداد به 53 هزار نفر رسید.

انتهای  پیام/
برچسب ها: برنامه ، معرض ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار