رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در خصوص لزوم برگزاری نمایشگاه توانمندی استان کرمانشاه در سلیمانیه عراق گفت: با افزایش تعداد نمایشگاه‌ها به‌صورت تخصصی موافق هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،کیوان کاشفی گفت: اوضاع اقتصادی کشور در حال گذار از وضعیت تورم رکودی بوده و دولت با تزریق نقدینگی قصد خروج از وضعیت رکود با حداقل افزایش تورم دارد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در حوزه ترانزیتی در رتبه‌های اول و یا دوم کشور قرار دارد، گفت: صادرات استان به سه دسته صادرات تولیدات استان، صادرات بخش تجاری استان و صادرات سایر گمرکات از استان تقسیم می‌شود.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، استان کرمانشاه از محل مورد اول و دوم بیش از دو میلیارد و 600 میلیون دلار کسب کرده است.

این مسئول در خصوص لزوم برگزاری نمایشگاه توانمندی استان کرمانشاه در سلیمانیه عراق اظهار داشت: با افزایش تعداد نمایشگاه‌ها به‌صورت تخصصی موافق هستیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها باید هدف‌مند باشند، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه سلیمانیه عرضه کاشی، سرامیک، لوازم ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: گمرک کرمانشاه تنها جنبه صادراتی داشت که این امر یکی از نقص‌های آن محسوب شده و رویه‌های جدید گمرکی در حال اخذ شدن است./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.