رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت: محسن اردشیر و غنچه شکوهیان زوج جوان و تئاتری این شهرستان به عنوان تنها نماینده مازندران به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی مبارک راه یافتند.

محمدی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود : این زوج هنرمند به عنوان تنها نماینده مازندران بوده و با به اجرا درآوردن نمایش ماه پیشونی نوشته نسرین خنجری با گذشتن از مرحله بازخوانی متون به مرحله بازبینی بخش صحنه‌ای رسیدند.

وی با تاکید اینکه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک 22 شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود،تصریح کرد : این جشنواره در سه بخش نمایش‌های صحنه‌ای، فضای باز و مسابقه نمایشنامه‌نویسی بدون محدودیت موضوعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اعلام اینکه این جشنواره یکی از جشنواره‌های معتبر بین‌المللی است این دو هنرمند فضای بومی و مازندرانی را به نمایش گذاشتند، گفت: در این جشنواره 260 متن نمایشی شرکت کرده و 71 اثر به مرحله بازبینی راه یافتند.

به گفته محمدی، شکوهیان و اردشیر در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی مبارک که در تیر سال 91 برگزار شد، با نمایش کاش درخت پیر بودم و آرزوی سیب نداشتم حضوری موفق داشتند.

زوج جوان تئاتری آمل پارسال با نمایش آیینی ورف چال که به صورت عمومی در این شهرستان نیز اجرا داشته، با اجرایی موفق در هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، به بخش خیابانی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند و به عنوان نمایش ویژه در مراسم اختتامیه این جشنواره در تالار وحدت شرکت کردند./ش/ن

برچسب ها: زوج ، آملی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.