امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال برای 2 سهمیه باقی مانده این تیم در لیگ برتر برنامه ریزی دارد و منتظر رسیدن وقت و زمان مناسب است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قلعه نویی 4 سهمیه لیگ برتری خود را برای فصل آینده جذب کرد است و منتظر رسیدن شرایط مناسب برای 2 سهمیه باقی مانده است و این در حالی است که وی در انتظار مشخص شدن وضعیت دو بازیکن ملی پوش برای حضور در استقلال است.
 
گفتنی است: سرمربی تیم استقلال، در نظر دارد یکی از 2 بازیکن ملی پوش را که برای فصل بعد به آنها نیاز دارد را جذب کند و نام احسان حاج صفی و بختیار رحمانی را به مسئولان نقل و انتقالات ارائه کرده است و در حال حاضر در انتظار اتمام استراحت ملی پوشان است تا پس از آن اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.
 
شایان ذکر است: بختیار رحمانی پیش از جام جهانی از مسئولان استقلال خواست تا پایان بازی های ایران صبر کند و این اتفاق در حال حاضر رخ داده است و وی اگر به قطر نرود با ارائه پولی می تواند رضایت نامه‌اش را از فولادی ها بگیرد.

*جدایی فروزان از تراکتور سازی/استقلال با حاشیه‌ها شرایط جذب فروزان را دارد؟ 
 
محسن فروزان، دروازه بان تراکتور سازی که توسط دلالهای فوتبال دچار مشکل شده است در تمرینات تراکتور حضور نداشت و عنوان می‌شود وی قصد جدایی از این تیم را دارد. 
 
فروزان در حالی به تراکتور سازی رفت که پس از آن در تهران با استقلال و پرسپولیس مذاکره کرد اما به توافق نرسید و راهی تبریز شد اما در حال حاضر با وی تماس‌هایی برای حضور در استقلال گرفته شده است که مسئولان استقلال نیز اعلام کردند با وی تماس‌نگرفتند و این موضوع باعث شده است که فروزان با سرمربی تراکتور و مسئولان این تیم دچار مشکلاتی شود که حتی عنوان شده وی از این تیم جدا می‌شود.
 
شایان ذکر است: استقلالی‌ها پس از مشخص شدن برقراری تماس با فروزان با شرایط خاص روبه رو شدند که مذاکرات جدی و حتی بحث حضور این دروازه‌بان در استقلال را مشکل و سخت می‌کند، اما این در حالی است که اگر فروزان به صورت قطعی از تیم خود جدا شود وضعیت وی برای حضور در استقلال ایده‌آل پیش می‌رود.

*دروازه بان برزیلی بجای پاشنگو‌ در استقلال/شوخی آبی‌ها: نکند این برزیلی نیلسون‌ است؟
 
 بحث حضور دروازه بان خارجی در تیم استقلال به صورت جدی دنبال می‌شود و پس از عدم پاسخ  پاشنکو‌آبی‌ها با یک دروازه بان برزیلی به توافق رسیدند. 
 
آبی‌ها پس از جدایی رحمتی، دچار مشکلات بسیاری شدند و در پی دروازه‌بانی در حد و اندازه‌های این باز‌یکن هستند، اما هنوز به نتیجه قابل توجهی دست پیدا نکردند و این در حالی است که عنوان شده، مسئولان این تیم با یک ‌گلر برزیلی توافق کردند و در پی جذب وی برآمدند.
 
گفتنی است: این دروازه بان هنوز وارد ایران نشده است و از آنجا که پرسپولیس نیز سوشا ‌مکانی را درون دروازه تیمش جذب کرده است حضور نیلسون‌ در این تیم قطعی نیست و قرمز‌ها منتظر ورود وی به ایران هستند به همین دلیل آبی ها پس از شنیدن توافق مسئولان با یک دروازه‌بان برزیلی اعلام کردند که این دروازه بان ممکن است نیلسون‌ باشد و آبی ها این موضوع را پنهان نگه داشتند تا وی وارد کشور ایران شود و پس از آن این جریان عیان گردد.

*مذاکره با ملی‌پوشان از یکشنبه آغاز می‌شود/برنامه قلعه‌نویی روی حفظ 4 بازیکن!

 اعضای مسئول تیم استقلال پس از اتمام بازیهای تیم ملی و بازگشت بازیکنان در پی این هستند که اقدامات مذاکره با 4 ملی ‌پوش خود را انجام دهند.
 
 مسئولان تیم استقلال مدتها انتظار را سپری کردند تا مشخص شود که بازیکنان ملی پوش این تیم در استقلال می مانند یا خیر.
 
 گفتنی است: امیر قلعه‌نویی تاکید فراوانی روی حضور و تمدید قرارداد 4 بازیکن‌ تیمش دارد اما مشخص نیست که این نفرات در استقلال می مانند یا خیر.
 
شایان ذکر است: آندر‌انیک تیموریان که از چند تیم قطری پیشنهاد بسیار بالای مالی دریافت کرده است، بیک زاده وضعیت متفاوتی دارد زیرا بحث جدی برای جدایی وی عنوان نشده است. امیر حسین صادقی نیز در خصوص امیر قلعه نویی بحث هایی را مطرح کرده است که البته ممکن است شایعه باشد اما وضعیت این بازیکن نیز برای تمدید معلوم نیست از طرفی وی بازیکن ثابت تیم ملی در برزیل بودو قطعا قیمت وی افزایش یافته است. خسرو حیدری نیز جزو نفراتی است که اعلام کرده است بود قصد ماندن ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، تیم ، قلعه نویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۸:۳۵ ۰۹ تير ۱۳۹۳
کاش یه پیشنهادی به قوچان نژاد یا دژاگر میدادن
آخرین اخبار