شهردار شهرکرد گفت: درآمد حاصل از عوارضات شهرداری پاسخگوی هزینه‌های شهر نیست و ما در مجموعه مدیریت شهری برای توسعه شهر با جدیت به دنبال منابع جدید و درآمدهای پایدار هستیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،غلامیان دهکردی اظهار کرد: امروز نخستین روز از ماه میهمانی خداوند متعال است و امیدواریم همه ما بتوانیم از فیوضات این سفره الهی بهره‌مند شویم.

وی افزود: درآمد ناشی از عوارضات شهرداری پاسخگوی هزینه‌های شهر نیست و ما در مجموعه مدیریت شهری برای توسعه شهر با جدیت به دنبال منابع جدید و درآمدهای پایدار هستیم.

شهردار شهرکرد استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در اداره شهر را امری ضروری دانست و گفت: به زودی بخشی از خدمات و امور این شهرداری شهرکرد به بخش‌های خصوصی واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: نگاه شهرداری در فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهر برمبنای محله محوری است و توزیع مساوی و عادلانه خدمات در سطح محلات شهر از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرداری در سال‌جاری است.

غلامیان دهکردی افزود: ما از تمام توان خود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کنیم و شهروندان نیز باید در این زمینه ما را یاری دهند تا بتوانیم از منابع و امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: کسب حداکثری رضایت شهروندان هدف اصلی ما در شهرداری است و برای رسیدن به این هدف مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرداری ، شهرکرد ، عوارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.