جنبشی با نام "جنبش تمرد" متشکل از 32 هزار جوان قطری با هدف اصلاح روند این کشور و سرنگونی نظام حاکم اعلام موجودیت کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الغد پرس:گروهی از جوانان قطری روز شنبه اعلام کردند که جنبشی با نام "جنبش تمرد" در دوحه راه اندازی کرده اند که نام "جنبش جوانان قطر برای نجات" را حمل می کند.هدف از تشکیل این جنبش، بیان مخالفت جوانان با "تجاوزهای قطر" به حق این ملت و ملت های عرب عنوان شده است.

برخی منابع داخل این جنبش در اظهاراتی که رسانه های عربی آن را منتشر کردند، تاکید کردند:این نام با هدف مخالفت با تجاوزهای قطر به حق ملت این کشور و کشورهای عربی و همچنین دعوت جوانان قطری برای پیوستن به این جنبش اطلاق شده است.این جنبش اولین جنبش جوانان مخالف قطری با نظام این کشور به شمار می رود.

مسئولان این جنبش قصد دارند تا در نشستی، برنامه خود برای اصلاح روند قطر و بازگشت این کشور به صف کشورهای عربی را اعلام کنند.آنها همچنین موضع خود به عنوان یک جنبش مخالف با نظام را در قبال همه حاکمان این کشور با حضور "ابراهیم ابو ذکری" رئیس اتحادیه تولیدکنندگان عرب مشخص خواهند کرد.

ابو ذکری گفت حدود 32 هزار جوان قطری سند تمرد از نظام حاکم قطر را امضا کرده اند که هدف از ان تعدیل روند کشور و تغییر نظام در آن است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جنبش ، تمرد ، قطر ، نظام ، حاکم ، سرنگونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار