معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران از آغاز به کار 4نمایشگاه در عرضه مستقیم کالا در سطح شهر تهران با تخفیف 20درصدی به مدت 10 روز خبر داد.

نعمت الله ترکی  معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران در  گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از روز پنجم تیر ماه 4 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در 4نقطه از شهر تهران آغاز به9 کار کردند در این نمایشگاه‌ها که به مدت 10 روز دایر می باشد کالای اساسی از جمله برنج، حبوبات، گوشت، مرغ، خرما، شکر ، تخم مرغ، روغن با تخفیف 20درصدی به مردم ارائه خواهد شد. و سایر مایحتاج نیز با قیمتی کمتر در نمایشگاه عرضه می شود.

وی ادامه داد: 160 واحد میوه و تره بار در ایام ماه مبارک رمضان با ستاد تنظیم بازار همکاری می کنند و همچنین در خصوص قیمت و کیفیت میوه‌ها سبزیجات در نمایشگاه هیچ مشکلی نداریم. ترکی افزود: در ماه مبارک رمضان ساعت پخت نان کما فی السابق صبح ها نیز پخت می‌شود اما نان سنگک و بربری از ساعت 1ظهر تا ساعتی بعد از افطار به صورت مداوم پخت نان خواهند داشت.

ترکی افزود: در تعطیلات به جز بیست ویکم  ماه رمضان تمامی نانوایی‌ها روزانه پخت نان خواهند داشت و اگر کیفیت نان نسبت به سنوات گذشته کاهش یابد حتما از طریق اتحادیه و بازرسان برخورد خواهیم کرد.

معاون برنامه ریزی و بودجه  استانداری تهران با تأکید بر این که 10قلم کالای ضروری پرمصرف در تنظیم بازار در حال بررسی است افزود: در تلاش هستیم هیچ گونه افزایش قیمت در این کالاها ن داشته باشیم به طوری که خرمای درجه یک نهایتأ با قیمت 6500در سطح بازار عرضه خواهد شد.

 ترکی در پایان خاطر نشان کرد:: بخش نظارتی و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی همچنان در ماه مبارک رمضان فعال هستند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: عرضه ، کالا ، ماه ، مبارک ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.