معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی های انجام شده میزان ورودی پرونده های قضایی به محاکم دادگستری و نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان کاهش می یابد.

خدابخش مرادی، در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی استان افزود: ایمان و اعتقادات مذهبی عاملی است که میزان تخلفات را در ماه رمضان به حداقل می رساند.
وی اظهار داشت: کاهش آسیب و جرم از مهمترین وظایف و ماموریت های مجموعه های امنیتی و نظامی است و ماه رمضان فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی در زمینه کاهش آسیب ها و جرائم است.
مرادی، با تشریح کاهش سن ابتلا به اعتیاد و جرایم و افزایش آمار زندانیان آسیب های اجتماعی و اعتیاد افزود: مقابله با این آسیب های اجتماعی نیازمند طرح و برنامه مشخص است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: سپاه استان برای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی با نصب چادرهای و اطلاع رسانی در زمینه آسیب های اجتماعی در 18 کانون گردشگری استان چهارمحال و بختیاری برنامه های از جمله کارگاه آموزشی و نماز جماعت برگزار می کند.
هادی صالحی افزود: این برنامه های از اوایل فصل تابستان در کانون های گردشگری هدف استان چهارمحال و بختیاری فعال و تا 15مهرماه ادامه دارد.
وی، از رواج استفاده از ماهواره در بین خانواده ها به عنوان یک معضل و آسیب اجتماعی یاد کرد و گفت: برنامه عملیاتی آموزش در زمینه آسیب ها و مضرات استفاده از ماهواره با همکاری 200 مدرس همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در استان برگزار می شود./ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.