طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه‌ها در سال 93 با هدف ارتقای سطح معلومات فرهنگی و معرفت دینی دانشجویان فعال در عرصه‌های فرهنگی دانشگاه‌های سطح کشور، برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید مجید قریشی، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با بیان این که این طرح در 2 بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: برای این دوره آموزشی سرفصل‌های درسی و کارگاه های آموزشی متنوع و گوناگونی طراحی شده است. 

وی افزود: دوره غیرحضوری این طرح شامل آموزش مجازی در پایگاه مرکز آموزش‌های مجازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برنامه ریزی شده است که از اول تیرماه تا 21 مهر سال جاری اجرا خواهد شد. 

حجت الاسلام قریشی اظهار داشت: برای تشویق دانشجویان شرکت کننده جهت حضور در سامانه آموزش مجازی طرح ضیافت در بازه زمانی، اول تا سی ام تیرماه، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده که در شیوه نامه اجرایی آموزش‌های مجازی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: بخش دوم یا بخش حضوری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه‌های کشور در قالب اردوهایی در سطح دانشگاه و یا استان دانشجویان شرکت کننده تدارک دیده شده که بنا بر تصویب شوراهای استانی نهاد، دوره‌های حضوری ممکن است در مشهد مقدس و یا استان‌های دیگر برگزار شود. 

حجت الاسلام قریشی در ادامه اظهار داشت: در این دوره از برگزاری طرح ضیافت اندیشه تلاش شده تا به نیازهای فعالان فرهنگی دانشگاه‌ها در قالب کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های مهارتی و جلسات هم اندیشی پاسخ داده شود. 

وی خاطرنشان کرد: درکنار اجرای کلاس‌ها وکارگاه های آموزشی در  دوره‌های حضوری، برنامه های فرهنگی و فوق برنامه نیز برای دانشجویان شرکت کننده در نظر گرفته شده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار