وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش داغ لاله‌ها در سردشت از اعزام تیمی برای بررسی مشکلات درمانی مردم این منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ سیدحسن هاشمی این خبر را در همایش گرامیداشت داغ لاله ها که حکایت از جنایات ننگین مدعیان دروغین حقوق بشر در حق کودکان مظلوم سردشت در سال 66 دارد، بیان کرد.

وزیر بهداشت افزود: جنایاتی که در تیر ماه 66 دشمن بر علیه مردم سردشت انجام داد، امروز نیز به نوعی در دنیا بر علیه مسلمانان انجام می‌شود که نشان از ترس دشمن از اسلام دارد.

وی با بیان این که حق مسلم مردم سردشت است که از امکانات بهداشتی درمانی مناسب بهره مند شوند، گفت: به زودی تیمی در راستای حل مشکلات کمبود متخصص و تجهیزات درمانی برای رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه به ویژه جانبازان عزیز شیمیایی اعزام خواهیم کرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همت و تلاش دولت در محرومیت زدایی و رفع مشکلات بهداشتی درمانی مردم گفت: امروز شاهد حرکت‌های عظیمی در عرصه سلامت هستیم که توفیقات آن را در کشور شاهدیم.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده در طرح تحول نظام سلامت گفت: برای اولین بار در تاریخ کشور تمامی ملت ایران زیر چتر حمایت بیمه قرار گرفته و از خدمات درمانی مناسب و مطلوب بهره مند می شوند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار