مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مدیریت کلان یکپارچه برای حوزه دفاع مقدس به‌ویژه در تهران بسیار ضروری است ، لاریجانی فردا میزبان ایتام کمیته امداد و بهزیستی است ، قضایای عراق جنگ "دلبستگان به امریکا و غرب" با "طرفداران استقلال ملتها" است ...

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جریانی که در توهم داشتن پایگاه اجتماعی بالا سیر می‌کند/ ضرورت بازخوانی انتخابات دومین دوره شوراها و شکست مفتضحانه اصلاح‌طلبان فراری

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/7/2379846_534.jpg

مشارکت حزب منحله‌ای است که از منظر وزارت کشور و کمیسیون ماده 10(مراجع قانونی رسیدگی به امور احزاب و تشکل‌های سیاسی) وجود خارجی ندارد، اما اعضاء این حزب منحله پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته باز هم به میدان تبلیغات سیاسی بازگشتند و ضمن مصادره پیروزی شکننده این انتخابات، نیروهای انقلاب را آماج هجمه‌های رسانه‌ای قرار دادند و به غسل تعمید اقدامات هنجارشکنانه گذشته خود پرداختند.

فرهنگ دفاع مقدس دژی است مستحکم که قابل تسخیر نیست

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه اگر امروز دفاع نظامی در میدان جنگ نداریم اما همه ما به فرهنگ دفاع مقدس به عنوان دژی مستحکم و غیر قابل تسخیر محتاج هستیم گفت: راه‌های مختلفی برای آمادگی در جهت حفظ این فرهنگ وجود دارد تا در مواقع ضروری غیرتمندی خود را نشان دهیم.

رژیم صهیونیستی پس از انقلاب اسلامی در همه جنگ‌ها شکست خورده است

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی در همه جنگ‌ها پیروز می‌شد ولی پس از انقلاب، در همه جنگ‌ها شکست خورده است.

"تغلّب" هدف اصلی فتنه‌گران در مواجهه با نظام بود


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/7/2380192_947.jpg

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌گران در سال 88 می‌خواستند با تغلّب، نظام جمهوری اسلامی ایران را در بن‌بست قرار دهند.

ضرورت تلاش دستگاه دیپلماسی برای استیفای حقوق جانبازان شیمیایی و محاکمه جنایتکاران معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای هشتم تیر ماه سالروز حمله شیمیایی دردمنشانه رژیم بعثی صدام به سردشت و روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی را فرصتی برای برجسته‌سازی مطالبه جهانی در مجازات مسببین اصلی این جنایت بزرگ دانست.

کاهش مجموع ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی؛ پاسخی به نیاز مناطق محروم!
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اعتراض به کاهش ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی پزشکی بیانیه‌ای منتشر کرد.

لاریجانی فردا میزبان ایتام کمیته امداد و بهزیستی است
 ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، فردا در اولین روز از ماه مبارک رمضان مهمان افطاری رئیس مجلس شورای اسلامی هستند.

مدیریت کلان یکپارچه برای حوزه دفاع مقدس به‌ویژه در تهران بسیار ضروری است

 معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ده‌ها سازمان دولتی، عمومی و مردمی در حوزه دفاع مقدس در تهران مشغول به کار هستند که هدایت و برنامه‌ریزی کلی و خط مشی و مدیریت کلان یکپارچه برای دفاع مقدس در استان تهران بسیار لازم و ضروری است.

نخستین نشست مشترک دولت و مجلس در سال جدید

 اولین نشست مشترک دولت و مجلس در سال جدید، ۲۲ تیرماه همزمان با ولادت حضرت امام‌ حسن ‌مجتبی(ع) به میزبانی دولت برگزار می‌شود.

قضایای عراق جنگ "دلبستگان به امریکا و غرب" با "طرفداران استقلال ملتها" است
 رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه در عراق می‌گذرد، جنگ «تروریسم و دلبستگان به غرب» با «مخالفان تروریسم و طرفداران استقلال ملتها» است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.