مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده عملکرد ادارات این استان در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب مطلوب نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی صبح امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 20 فرودین تا پایان اردیبهشت ماه امسال بازرسی های لازم در زمینه دستورالعمل 12 گانه حقوق شهروندی و دستورالعمل 10 گانه حجاب و عفاف در تمامی ادارات استانی و شهرستانی انجام شد.

وی بیان کرد: این بررسی ها در 6 آیتم عدم اجرا، خیلی ضعیف، ضعیف، متوسط، خوب و خیلی خوب انجام شد که متاسفانه نمره برخی از ادارات در این پذیرفتنی نیست.

میرمحمدی ابراز کرد: دو اداره آموزش و پرورش و همچنین نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نمره خیلی خوب و عالی گرفتند ولی در ارتباط با بحث حجاب و عفاف هیچ اداره ای نمره خیلی خوب نگرفت.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره  به ضرورت برنامه ریزی های لازم برای 25 تیرماه روز عفاف و حجاب، گفت: این فرم های به وزارت کشور ارسال و بزودی به دستگاه های اجرای ابلاغ می شود.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز سال 93 وزارت کشور طی ابلاغیه ای به استانداران نسبت به تشکیل ستاد ارتحال سالگرد حضرت امام(ره) ارسال کرد.

وی با اشاره به برگزاری اولین نشست ستاد ارتحال حضرت امام (ره) استان در اسفندماه سال گذشته، گفت: در این نشست کمیته های مختلف برای برنامه ریزی لازم تشکیل شد.

وی از عدم همکاری برخی ادارات برای اعزام زائرین مرقد مطهر حضرت امام انتقاد کرد و گفت: در زمینه اعزام زائرین خون دل خوردیم.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: حجاب ، عفاف ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.