شهردار رامسر گفت: 100 میلیون تومان برای راه‌اندازی طرح دائمی دریا در رامسر اختصاص یافت.

نصرت کوزه‌گر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به گردشگرپذیر بودن رامسر، اظهار داشت: تمام تلاش شهرداری این است که بتواند خدمات شایسته‌ای به مردم و مسافران ارائه دهد.

وی گفت: به علت نزدیکی کوه و دریا، عرصه رامسر کم است و بر این اساس لازم است با برنامه دقیق حرکت کنیم.

شهردار رامسر درباره پل صفارود و گره ترافیکی این نقطه شهر رامسر نیز گفت: در بحث باز کردن پل صفارود به منظور رفع گره‌های کور ترافیکی شهر، سازه پل حدود 90 درصد پیشرفت داشته و بازگشایی آن نیز در حدود 50 درصد انجام شده است.

وی با بیان اینکه در قسمت شرق پل که به میدان امام (ره) وصل است 50 درصد کار انجام شده و بقیه با خرید 12 باب مغازه تجاری بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: یک باند پل صفارود در سال گذشته بازگشایی شد و باند دیگر آن نیز تا آخر تیر ماه انجام می‌شود.

کوزه‌گر با اشاره به فصل تابستان و حضور گردشگران در رامسر و استفاده آنها از دریا افزود: 100 میلیون تومان جدای از هزینه‌های سال‌های گذشته با هدف ماندگاری توریست در سواحل و استفاده بهینه و رضایت آنان، هزینه کردیم تا در آینده بتوانیم با جذب سرمایه‌گذار یک طرح سالم‌سازی دریا به صورت دائمی با خدمات‌دهی در نیمی از سال مهیا سازیم.

وی افزود: هم‌اکنون شهرداری با هدف اسکان ارزان و خدمات جانبی مناسب به مسافران، زمین پشت ساختمان هلال‌احمر رامسر را که سال‌ها به صورت متروکه بود را برای آماده‌سازی برای اسکان مسافران در دست ساخت دارد.

شهردار رامسر ادامه داد: رامسر ظرفیت خدمات‌دهی به 50 هزار نفر جمعیت ثابت را دارد و این در حالی است که در روزهایی از سال 10ها هزار توریست به ظرفیت این شهر اضافه می‌شوند و برای خدمات‌دهی آنها، حداقل در بخش جمع‌آوری زباله نیازمند برنامه‌ریزی جدی هستیم.

وی با اشاره به احداث کارخانه زباله‌سوز در رامسر تصریح کرد: از دو سال پیش که شهردار رامسر شدم تاکنون این موضوع یکی از دغدغه‌های جدی در همه جلسات استانی و شهرستانی موضوع زباله بوده است و در این راستا مکاتبات زیادی انجام شده است.

کوزه‌گر گفت: برنامه شهرداری رامسر این است که در فاصله پنج کیلومتری شهر زمینی در اختیار بگیریم تا نسبت به امحا و تبدیل بهداشتی زباله اقدام شود./س


برچسب ها: راه ، دریا ، رامسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.