رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان با برتری نمایندگان روسیه در اوزان 85 و 94 کیلوگرم در کازان روسیه ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان با برتری نمایندگان روسیه در اوزان 85 و 94 کیلوگرم در  کازان روسیه ادامه پیدا کرد.
 
 در وزن 85 کیلوگر آرتم اوکولف با مهار وزنه های 165 کیلوگرم در یکضرب و 197 کیلوگرم در دوضرب، با حدنصاب مجموع 362 کیلوگرم، هرچند فاصله زیادی تا رکوردهای جهانی این وزن داشت اما با اختلاف 21 کیلوگرم نسبت به نماینده چین روی سکوی قهرمانی ایستاد و هر سه مدال طلای دسته 85 کیلوگرم را از آن خود کرد.
 
در دسته 94 کیلوگرم هم الکسی کوزوف از روسیه با 9 کیلئگرم برتری نسبت به وزنه بردار مولداویایی و با حدنصاب مجموع 378 کیلوگرم، سه طلای دیگر به مدال های روسیه اضافه کرد.
 
پیش از این در وزن 77 کیلوگرم نیز یینگ سو از چین به حدنصاب مجموع 348 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلای یک ضرب و نقره دوضرب، مدال طلای مجموع را هم به گردن آویخت.  
 
گفتنی است تیم ملی چین تنها با چهار وزنه بردار در رقابتهای جوانان جهان شرکت کرده و شانسی برای ایستادن روی سکو ندارد. روسیه نیز تا اینجای رقابتها در وزن 77 کیلوگرم یک وزنه بردار اوت شده دارد، اما همچنان بخت نخست عنوان قهرمانی به حساب می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار