معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام گفت: توسعه صنعت فرش دستباف با تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) موجب اشتغال و رونق معیشت است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، «اسماعیل رستمی» در بازدید از پروژه‌های ایجادی صندوق مهر امام رضا (ع) در دهلران اظهار کرد: خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده اما این مقدار کافی نیست و باید زمینه توسعه و گسترش صنایع دستی بیشتر فراهم شود.

وی افزود: کارگاه‌های تولیدی و کارآموزان با این سرمایه‎‌های اندک نتوانسته‌اند آنچنان که باید و شاید استفاده بهینه داشته باشند.

معاون منابع انسانی استانداری ایلام اضافه کرد: باید با همفکری و همراهی همه مسولان و بویژه با نگاه مثبت و مساعدی که مدیریت ارشد استان به این موضوع دارد در خصوص توسعه این کارگاه‌ها و ایجاد اشتغال در شهرستان دهلران قدم‌های بلندی برداریم.

رستمی تاکید کرد: باید با افزایش سرمایه برای این کارگاه‌ها از طریق اعتبارات صندوق مهر امام رضا(ع) زمینه برخورداری بیشتر مردم از این تسهیلات فراهم شود.

وی از تدوین یک برنامه جامع در مرکز و استان برای این موضوع خبرداد و گفت: در صدد هستیم هم تعداد کارورزان و کارآموزان را افزایش دهیم و هم در توزیع اعتبارات طوری عمل شود که آنها بتوانند روی پای خود بایستند و کارها را انجام دهند و محصول خود را به فروش برسانند.

انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
برچسب ها: ایلام ، فرش ، دستباف ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.