نگاهی به تجمع منافقین؛

گردهمایی منافقین در "ویلپنت" چه پیامی برای سرکردگانش داشت؟

ششم تیرماه و یک روز قبل از سالگرد جنایت منافقین در دفتر حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش شد، گروهک منافقین گردهمایی سالانه خود را در ویلپنت در نزدیکی پاریس برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، ششم تیرماه و یک روز قبل از سالگرد جنایت منافقین در دفتر حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش شد، گروهک منافقین گردهمایی سالانه خود را در "ویلپنت" در نزدیکی پاریس برگزار کرد.

سایت منافقین برای گردهمایی ویلپنت از مدت‌ها پیش تبلیغاتش را آغاز کرده بود و صفحه ویژه‌ای به‌ آن اختصاص داده بود.

گفتنی است تبلیغات گسترده برای این گردهمایی بدین خاطر از سوی سرکردگان این گروهک تروریستی انجام شد که این تجمع بزرگترین برنامه‌ای است که منافقین می‌توانند برگزار کنند تا بتوانند افکار عمومی و رسانه‌ها را به سوی خود جلب کنند.

جالب است بدانید این تجمع با بی‌توجهی رسانه‌های غربی همراه شد به‌ طوری که فقط برخی از سرویس‌های خبری حاضر به پوشش رسانه‌ای آن شدند و خبرگزاری‌های پرشمار سراسر جهان توجه خاصی به این گردهمایی که در واقع با شکوه‌ترین برنامه منافقین به حساب می‌آید، نکرده‌اند.

اعضای منافقین که با بی‌محلی رسانه‌‌ای روبرو شده‌اند در سایت خود سعی کرده‌اند پوشش رسانه‌ای تجمع‌شان را انجام دهند و بر این اساس نام چند رسانه‌ای را که خبر گردهمایی‌شان را کار کرده‌اند در سایت خود قرار داده‌اند و با تیترهای دروغین سعی در بزرگ کردن تجمع خود داشته‌‌اند.

البته گماشتگان گروهک تروریستی منافقین برای دیده شدن هرچه بیشتر این تجمع اقدام به گذاشتن تصاویر این مراسم در یوتیوب کرده‌اند تا بتوانند دردی که به‌واسطه کم محلی رسانه‌ای به آنها شده را التیام بخشند.

شایان ذکر است سرکردگان منافقین برای هرچه رسمی‌تر نشان دادن این مراسم از چهره‌هایی که همواره از آنها حمایت کرده‌اند دعوت به‌عمل آورده بودند اما جالب است بدانید اکثر افرادی که در این تجمع حضور داشتند از چهره‌های سوخته‌ای هستند که هم‌اکنون در خارج از ساختار سیاسی کشورشان قرار دارند و هیچ سمت رسمی در کشور خود ندارند که این امر نشان از بی‌اهمیت بودن این مراسم برای کشورهای دیگر دارد.

از جمله این افراد می‌توان به سالی بریشا نخست‌وزیر سابق آلبانی، جولیو ماریا ترتزی وزیر خارجه اسبق ایتالیا، سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر اشاره کرد.

البته در این بین آمریکایی‌ها هم بیکار ننشسته‌اند و افراد ضدایرانی همچون جان بولتون سفیر پیشین ایالات متحده در سازمان ملل متحد در این مراسم حضور داشت و همچنین افرادی مثل رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و جان مک کین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2008 به این مراسم پیام فرستاده بودند اما نکته جالب اینجا است که آمریکا خود را مهد دموکراسی جهان و مدافع حقوق بشر می‌داند اما با این گروه تروریستی که بیش از 17هزار نفر در ایران و بیش از 25هزار نفر را در عراق به قتل رسانده‌اند، همکاری می‌کند.

جالب است بدانید يکی از راه‌های جمع‌آوری سیاهی‌لشگر برای میتینگ منافقین خرج پول‌های گزاف گروهک تروریستی رجوی برای استخدام و کرايه افراد معلوم‌الحالی است که از آن‌ها برای پر کردن صندلی‌های خالی شوهای تبليغاتی استفاده می‌شود.

اکثر این افراد کسانی هستند که به‌خاطر مشکلات بیکاری و فقر به اجاره این فرقه درمی‌آیند تا بتوانند به گذران زندگی بپردازند بر همین اساس آواره‌ها، متقاضیان پناهندگی از کشورهای آفریقایی و کولی‌ها به "ویلپنت" آورده می‌شوند تا صندلی‌های خالی مراسم را پر کنند.

 گفتنی است این مراسم که در ویلپنت در نزدیکی پاریس برگزار شد باعث خشم مقامات فرانسوی هم شده چرا که بلافاصله پس از برگزاری این مراسم "رومان نادال" سخنگوی وزارت خارجه فرانسه با صدور بیانیه‌ای ضمن هشدار تند به منافقین، هرگونه رابطه دولت فرانسه با این گروهک تروریستی را انکار کرد.

وی اظهار داشت: تاکنون چند سازمان حقوق بشری از قبیل سازمان عفو بین‌الملل، رویکرد خشن و غیردموکراتیک این گروهک و فعالیت‌های فرقه‌گونه آن و امتناع آنها از اعلام رسمی کنار گذاشتن خشونت را گزارش کرده‌اند.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه همچنین نسبت به اطلاعات گمراه‌کننده منافقین هشدار داد.

همچنین سایت "اشرف نیوز" در گزارشی از گردهمایی ویلپنت نوشت: این مراسم با عنوان مضحک "همه برای آزادی هزار اشرف می‌سازیم" برگزار شد البته کسانی که در گذشته عضو این گروهک بودند و هم‌اکنون از آن جدا شده‌اند هم در آن حضور یافتند و در حاشیه این مراسم از جنایت‌های منافقین صحبت می‌کردند و می‌گفتند رجوی دست به قلع و قمع کسانی زد که با سیاست‌هایش مخالف بودند.

اشرف نیوز در ادامه می‌نویسد: اعضای جدا شده از این گروهک می‌گفتند که منافقین با له کردن کرامت انسان‌ها از روش‌های غیر انسانی و با گفتن دروغ به‌دنبال رسیدن به اهدافشان هستند.

اشرف نیوز اضافه کرد: منافقین در کنگره سالیانه خود عبارت ما ایرانی هستیم را درج کرده بود چرا که در بین ایرانیان محبوبیتی ندارند.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: پس از پایان این تجمع افراد جدا شده از گروهک منافقین تظاهراتی در میدان "سن میشل" انجام دادند و با پخش کردن کتاب و کاتالوگ ماهیت رجوی را نشان می‌دادند  که در آن اهداف منافقین در دخالت در عراق و دامن زدن به درگیری فرقه‌ای و ترویستی را نشان می‌داد.

اشرف نیوز در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت منافقین در فرانسه در حالی انجام می‌شود که آنها در قلب دموکراسی اروپا به اقدامات تروریستی در عراق دامن می‌زنند.

جالب است بدانید گروهک تروریستی منافقین در برگزاری این تجمع همان سیاست‌های گذشته خود در برگزاری میتینگ‌ها را حفظ کرده بود و هر شخصی را که حتی به‌طور اتفاقی از محل برگزاری تجمع می‌گذشت را جز تجمع‌کنندگان به شمار می‌آورد تا با این شیوه بتواند شمار افراد حاضر در برنامه‌هایش را زیاد نشان دهد تا این مردار سیاسی به مشروعیت و مقبولیت در اذهان عمومی مردم برسد چراکه سرکردگان این گروهک تروریستی با اعمال جنایتکارانه خود می‌دانند که هیچ جایگاهی در بین مردم ایران ندارند.
 
هشدار تند دولت فرانسه به منافقین در حالی صورت گرفته که این کشور سال‌ها از این گروهک تروریستی حمایت کرده اما هم‌اکنون این کشور با هشدار به منافقین نشان داده که دیگر نمی‌خواهد از این گروهک حمایت کند البته خروج اعضای منافقین از اردوگاه اشرف و رفتن به کمپ لیبرتی نشان می‌دهد که منافقین حتی برای آمریکاییها هم دیگر مهم نیستند و هم‌اکنون منافقین به‌دنبال این هستند که اعضای خود را پس از خروج از لیبرتی به کشورهای دیگر بفرستند و بر این اساس نام برخی کشورها را اعلام می‌کنند که خیلی سریع توسط مقامات آن کشور تکذیب می‌شود.

کلیه این مسائل نشان می‌دهد که مرگ گروهک تروریستی منافقین فرا رسیده و سرکردگان آن به‌ دنبال دادن تنفس مصنوعی به گروهکشان هستند تا بتوانند مرگ خود را به تاخیر بیندازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار