مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: آیت‌الله بهشتی مانع تحقق اهداف شوم گروهک نفاق و بنی‌صدر بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ آیت‌الله قزوینی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اردبیل افزود: هجمه‌های بنی‌صدر و برخی از سیاسیون آن دوره علیه آیت‌الله بهشتی زمانی شدت یافت که ایشان در داخل و خارج درخشیدند

وی گفت: نقش فعال شهید بهشتی در حوزه‌های مختلف علمی و معارف اسلامی بی‌بدیل است و هر یک از آثار و کتاب‌های شهید بهشتی می‌تواند فرا راه اندیشمدان و مردم باشد، آیت‌الله بهشتی مانع بزرگی بر سر راه تحقق اهداف شوم گروهک نفاق و بنی‌صدر بود که به این منظور قبل از به شهادت رساندن وی، آیت‌الله بهشتی را ترور شخصیتی کردند.

مدیر شبکه جهانی ولایت همچنین افزود: یکی از مظلومیت‌های شهید بهشتی مخفی ماندن جایگاه علمی وی است. اگر نگاه آیت‌الله بهشتی به پول و سرمایه و بانکداری و ... و نقش‌ آنها در روند تکامل جامعه اسلامی اکنون در جامعه احیا شود بسیاری از مشکلات اقتصادی که گرفتار آن هستیم حل می‌شود. ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای مطالعه کتاب نماز آیت‌الله بهشتی است.

آیت‌الله قزوینی با یادآوری اینکه رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی و شکست‌ انقلاب‌های دیگر در منطقه وجود ولایت فقیه در رأس هرم نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شجاعت رهبر معظم انقلاب همواره کمر آمریکا در منطقه را شکسته است. نفوذ روحانیت در بین مردم همواره باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، شهدای ، هفتم ، تیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.