جلسه‌هم اندیشی خانه خیرین بهزیستی استان اصفهان، با حضور نبی‌اله عشق ثانی مدیر عامل خانه خیرین ایران برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، جلسه ‌هم‌اندیشی خانه خیرین بهزیستی استان اصفهان، با حضور نبی‌اله عشق‌ثانی مدیر عامل خانه خیرین ایران، دکتر صادقی سرپرست، شاه‌زیدی معاون مشارکت‌های مردمی، کارشناسان و اعضای هیئت مدیره خانه خیرین بهزیستی استان اصفهان به میزبانی بهزیستی این استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر صادقی اظهار کرد: خیرین صرف نظر از دیدگاه‌ها، نظرات و زمینه فعالیت‌هایشان یک سرمایه اجتماعی بسیار بزرگ و ارزنده هستند.

وی هدف از تشکیل خانه خیرین را در استان یکپارچه‌سازی فعالیت‌های خیرین جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به نیازمندان و در راستای اهداف سازمان بهزیستی کشور دانست.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: خیرین باید در جهت هم سو شدن اهداف مشترکشان، یکپارچه‌سازی شوند که برای رسیدن به این اهداف نیاز به آموزش‌های نو در ابعاد مختلف دارند زیرا امروز دنیا، دولت‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای آنها در حال تغییر است و ما برای درک این تغییرات نیاز به آموزش و فرهنگ‌سازی داریم.

صادقی افزود: ما امیدواریم که وجود خانه خیرین در این استان بتواند توان خیریه‌ها را مضاعف نموده و به آنها یک وحدت رویه و هم‌اندیشی مثبت ببخشد.

نبی‌اله عشق‌ثانی مدیر عامل خانه خیرین ایران در این نشست با اشاره به اهمیت یکپارچه‌سازی اهداف مشترک خیریه‌ها گفت: ما با تاسیس خانه خیرین می‌خواهیم از خودمان جدا شده و به دیگران فکر کنیم، و از این افتخار و فرصتی که نصیب ما شده خداوند را شاکر باشیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، بهزیستی ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.