سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا در گزارشی به وضعیت تیم ملی بسکتبال ایران پرداخت و به نقل از برخی منابع آگاه از غیبت 5 ستاره تیم ملی در بازی های کاپ آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سایت فیبا آسیا در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال ایران پرداخته و به نقل از منابع خبری نوشت: ایران بدون پنج بازیکن ترکیب تیم قهرمان جام ملتهای 2013 آسیا به ووهان می رود. صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی و حامد آفاق که در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشتند به همراه جواد داوری و حامد سهراب نژاد در کاپ آسیا شرکت نمی کنند هر چند با توجه به قدرت و استحکام بسکتبال ایران این موضوع تفاوتی در کار این تیم ایجاد نمی کند.

در ادامه این گزارش آمده است: ارسلان کاظمی که پتروشیمی را به دومین قهرمانی در لیگ ایران رساند به عنوان یکی از بازیکنان جایگزین در ترکیب تیم ملی جای می گیرد. آرن داودی که با سه امتیازی به موقع خود باعث قهرمانی دو سال قبل ایران در کاپ آسیا شده بود هم به خوبی توانایی پر کردن جای کامرانی را دارد. ضمن اینکه بهنام یخچالی جوان هم به خوبی می تواند جای صمد را در تیم پر کند.

در کنار این نفرات هم همچنان "برج های دوقلوی" تیم یعنی اوشین ساهاکیان و حامد حدادی قرار دارند که هر دو در ترکیب تیم برتر جام ملتهای 2013 قرار داشتند.

گفتنی است بازی های کاپ آسیا به عنوان اولین سفر برون مرزی تیم ملی قبل از جام جهانی از روز 20 تیر ماه در ووهان چین برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاپ ، آسیا ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار