بخشدار جاجرود گفت : آلایندگی تنها محصول مناطق صنعتی پردیس با عدم برخورداری از استاندارد های تعریف شده برای لکه های صنعتی است .

حمید زندی در گفتنگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : کارخانجات صنعتی در شهرستان پردیس قادر به فعالیت گسترده در سطح کلان جهت نقش آفرینی در راستای گردش چرخه صنعت در کشور نیستند ، اضافه کرد : کارخانجات صنعتی پردیس با مشکلات و کمبود های زیادی دست و پنجه نرم کرده اند و با وجود اینگونه خلاء ها نمی توانند در محور اصلی صنعت فعالیت مداغوم داشته باشند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : آلایندگی تنها محصول مناطق صنعتی در شهرستان پردیس تلقی می شود ، ابراز داشت : آلایندگی کارخانجات صنعتی در شهرستان مشکلی به معضلات این منطقه اضافه کرده است که نمی توان از نقش ساختار نا مطلوب و غیر استاندارد صنعت در این شهرستان به راحتی گذشت .

بخشدار جاجرو با اشاره به اینکه بخشداری طی جلسات مختلف با مدیریت مراکز صنعتی در شهرستان بار ها از آسیب ها و پیامد های منفی آلایندگی مناطق صنعتی هشدار داده است ، تصریح کرد : دستوراتی را نیز در قالب بخشنامه به انها ارسال کرده است و پیگیری های لازم را انجام خواهد داد .

زندی خاطر نشان کرد : رفع مشکلات منطق صنعتی در پردیس به عنوان هشدار های زیست محیطی می تواند یک معضل ایجاد شده در ساختار گردشگری جاجرود را از بین ببرد و با فراهم سازی فضایی مناسب برای جذب گردشگر از این فیلتر ارزشی نیز درامد زایی کرده و مشکلات این بخش از شهرستان پردیس را از بین ببرد ./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.