مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان از برگزاری جشن عبودیت و حضور بانوان مبلغ برای نخستین بار در بوستان ها و شهربانوهای تهران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معدنی پور مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران اظهار کرد: با توجه به همزمانی برگزاری روز ملی عفاف و حجاب در ماه مبارک رمضان ، اداراه کل امور بانوان از 15 تا 22 تیرماه ، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی عفاف و حجاب در سطح محلات و مناطق می کند.

معدنی پور با اعلام برگزاری جشن عبودیت دختران 9 ساله در ماه مبارک رمضان از سوی اداره کل امور بانون در این باره گفت: دخترانی که به سن تکلیف رسیده و انجام اعمال نماز و روزه بر آنها واجب شده است، با شرکت در جشن عبودیت که در سطح مناطق 22 گانه برگزار می شود، اولین روزه داری را جشن می گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، برای والدین غنچه های شهر(کودکان زیر 4 ساله شهر تهران) کلاس های فرزندپروری در قالب کودک و معنویت در تمامی374 محله تهران برگزار می شود که کارشناسان حوزه آموزش خانواده و روانشناسی در آن به ارائه مطالب ضروری برای خانواده ها می پردازند.

وی با اعلام اینکه برای نخستین بار با حضور بانوان مبلغ در سطح بوستان های بانوان و شهربانوها طی ماه مبارک رمضان ، مشاوره در امور مذهبی ارائه می شود، افزود :از 12 تیرماه در دوازده شهربانو و سه بوستان بانوان در شهر تهران خدمات مشاوره در امور مذهبی ارائه می شود و این برنامه تا پایان تابستان ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حجاب ، بانوان ، غنچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار