طبیعت بدون زباله ، سوالی که این روزه ها ذهن هر گردشگر و دوستدار طبیعت را با دیدن زباله های انباشته شده در کنار رودخانه ، آبشار، جنگل ، دشت و حتی کوهستان های کشور را به خود مشغول کرده است.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، این روزها دیدن طبیعت بدون زباله یکی از آرزوهای گردشگران و دوستداران طبیعت شده است چرا که هر جای طبیعت که پا می گذاری، به جای لذت بردن از منظره های بکرطبیعی مانند رودخانه ها ، کوه ها و جنگل که همگی نشانه هایی از عظمت خداوند بر روی زمین هستند با کوهی از زباله که بیشترآنها نیز غیرقابل برگشت به چرخه طبیعت است مواجه می شوی.
 
بطری های آب معدنی و نوشابه ، حلب روغن جامد، بطری روغن مایع ، ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و پروفیلی و پلاستیک زباله هایی هستند که توسط برخی از گردشگران در دل طبیعت رها شده است، در صورتی که این طبیعت همان مکانی است که برای آرامش وآسایش ما انسان هاخلق شده است، چرا نباید آداب استفاده کردن ازآن را بلد باشیم؟
 
گروه رفته گران طبیعت آذربایجان غربی صبح روز جمعه با اعضایی خود جوش و خانواده ها  قسمتی از جاده دره قاسملو ی ارومیه  را  همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی پاکسازی کردند که این امر سبب فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف مردم می‌شود شهر و طبیعت ارومیه بدون زباله  زیباست.

انتهای پیام/

برچسب ها: زباله ، کوه ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار