دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه،حمام، سونا و استخر، پس از چهار روز برگزاری و استقبال هیئت های تجاری بازرگانی داخلی و خارجی، گروههای دانشگاهی و همچنین مقامات مختلف و نیز تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان ، به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران: در طول برگزاری این نمایشگاه چهار هیئت تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای بلاروس ، گرجستان ، افغانستان و ترکیه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ، با تولید کنندگان ، تجار ، بازرگانان و انجمن های تولیدی کاشی و سرامیک کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه،حمام، سونا و استخر؛با حضور بیش از 190 شرکت داخلی و خارجی و در قالب چهار گروه کالائی برگزار شد.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ؛ علاوه بر شرکت های داخلی ، شرکت ها و نمایندگانی از کشورهای کره جنوبی، ترکیه ، فنلاند، چین، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا، هلند و آمریکا حضور دارند و جدیدترین تولیدات و محصولات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند. از تعداد 190 شرکت حاضر در این نمایشگاه ؛ 30 شرکت خارجی و 160 شرکت داخلی بود

برگزاری سه نشست تخصصی و کارگاه علمی و حضور سه هیئت اقتصادی از کشورهای منطقه خاورمیانه در محل نمایشگاه ، از جمله برنامه های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه بود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در قالب چهار گروه کالائي برپا شده و در آن؛ انواع وسايل و تجهيزات مختلف آشپزخانه هاي خانگي، صنعتي و صحرائي ، انواع کابينت ، سينک ظرفشويي ، دستگاههاي تهويه ، هواکش و هود آشپزخانه ، سيستم هاي نورپردازي ، ميز و صندلي آشپزخانه ، تجهيزات عمل آوري غذا ، تجهيزات آماده سازي غذا، تجهيزات سرو غذا ( خط سلف سرويس ، کترينگ) تجهيزات نگهداري (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشويي هاي صنعتي، وسايل و تجهيزات رستوران و کافي شاپ، تجهيزات حمام؛ انواع وان، زيردوشي ، دستشويي ، پارتيشن و کابين دوش و همچنين تجهيزات سونا و استخر؛تأسيسات سونا و استخر و اتاق بخاردرمعرض دید عموم قرار داده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار