چهل و چهارمین کنکور سراسری طی مدت 3 روز در نظم و امنیت کامل امروز به پایان رسید.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس برنامه پیش بینی شده آزمون اختصاصی و عمومی گروه ریاضی و فنی با تعداد 222 هزار و 507 داوطلب و گروه هنر با 57 هزار و 241 نفر به ترتیب صبح و بعدازظهر روز پنج شنبه 5 تیر ماه 93 برگزار شد.

وی افزود: آزمون اختصاصی و عمومی گروه تجربی با تعداد 522 هزار و 833 نفر و گروه زبانهای خارجی با 128 هزار و 976 نفر به ترتیب در صبح و بعدازظهر دیروز 6 تیر ماه و آزمون علوم انسانی نیز صبح امروز شنبه 7 تیر ماه با 263 هزار و 72 نفر در 364 شهرستان کشور و 15 کشور خارجی برگزار شد.

توکلی تصریح کرد: با پایان گروه علوم انسانی، آزمون کلیه آزمون های 5 گانه سال 93 پایان می یابد که با توجه به گزارشهای رسیده از حوزه های برگزاری آزمون تاکنون با نظم و آرامش و کیفیت و امنیت کامل، مطابق برنامه ریزی برگزار شد.

وی اظهار داشت: قرنطینه دفتر فناوری اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور به منظور، قرائت پاسخ نامه 2 ساعت قبل از آزمون برگزاری آزمون ریاضی آغاز و براساس برنامه زمانی پیش بینی پس از برگزاری آزمون پاسخ نامه ها به صورت پلمپ و با حفاظت کامل به سازمان منتقل و به نماینده دفتر فناوری سازمان تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به برنامه ریزی، کار قرائت توسط 2 دستگاه قرائت و به صورت محرمانه انجام می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۲ ۰۷ تير ۱۳۹۳
گزارشی درباره علت سخت بودن رشته تجربی در درسهای اصلی چون شیمی و زیست تهیه کنید. در اخبار20:30 این را پخش کنید
این قرار بود در سطح کنکور92 وسال قبل باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
آخرین اخبار